Jump to content

GTA IV of EFLC kopen?


hendrik14

Recommended Posts

Ik vroegme af welke ik beter zou kunnen kopen, heb IV al gespeeld , welliswaar illegaal, en later weer weggedaan vanwege die reden, en nu wil ik het kopen, maar nu vroeg ik me af welke het meest waard/leukst is om te kopen, gta iv of episodes from liberty city?? en dan vroeg ik me ook ng af of je bij episodes from liberty city nog wel dezelfde uitgaansgelegenheden en andere bezienswaardigheden hebt.

Greetz!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroegme af welke ik beter zou kunnen kopen, heb IV al gespeeld , welliswaar illegaal, en later weer weggedaan vanwege die reden, en nu wil ik het kopen, maar nu vroeg ik me af welke het meest waard/leukst is om te kopen, gta iv of episodes from liberty city?? en dan vroeg ik me ook ng af of je bij episodes from liberty city nog wel dezelfde uitgaansgelegenheden en andere bezienswaardigheden hebt.

Greetz!

ik weet daar iets leuks op. bij bol.com en anderen daar is wat nieuws rockstar heeft nu ook gta iv en episodes of lc in een pakket dit is hij van de pc http://www.bol.com/n...6487/index.html

thumbsup2.gif

ene alle uitgaan gebeuren zijn er nog zelf wat meer

Bewerkt: door Agent_Smith
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroegme af welke ik beter zou kunnen kopen, heb IV al gespeeld , welliswaar illegaal, en later weer weggedaan vanwege die reden, en nu wil ik het kopen, maar nu vroeg ik me af welke het meest waard/leukst is om te kopen, gta iv of episodes from liberty city?? en dan vroeg ik me ook ng af of je bij episodes from liberty city nog wel dezelfde uitgaansgelegenheden en andere bezienswaardigheden hebt.

Greetz!

ik weet daar iets leuks op. bij bol.com en anderen daar is wat nieuws rockstar heeft nu ook gta iv en episodes of lc in een pakket dit is hij van de pc http://www.bol.com/n...6487/index.html

thumbsup2.gif

ene alle uitgaan gebeuren zijn er nog zelf wat meer

Dankjeweel!!! deze had ik nog niet gezien! ga ik die maar doen :) heb ik ze allemaal!!

Link to comment
Delen op andere websites

Op Xbox kan ie ook best illegaal hoor! 0_0

>>> Door Jacky-2007: Warez, hacks, cracks of enig andere vorm van illegale software mag niet besproken worden op Gtaforum.nl. Gelieve je aan deze regel te houden.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroegme af welke ik beter zou kunnen kopen, heb IV al gespeeld , welliswaar illegaal, en later weer weggedaan vanwege die reden, en nu wil ik het kopen, maar nu vroeg ik me af welke het meest waard/leukst is om te kopen, gta iv of episodes from liberty city?? en dan vroeg ik me ook ng af of je bij episodes from liberty city nog wel dezelfde uitgaansgelegenheden en andere bezienswaardigheden hebt.

Greetz!

ik weet daar iets leuks op. bij bol.com en anderen daar is wat nieuws rockstar heeft nu ook gta iv en episodes of lc in een pakket dit is hij van de pc http://www.bol.com/n...6487/index.html

thumbsup2.gif

ene alle uitgaan gebeuren zijn er nog zelf wat meer

Dankjeweel!!! deze had ik nog niet gezien! ga ik die maar doen smile3.gif heb ik ze allemaal!!

graag gedaan icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou toch wel gaan voor GTA IV

gewoon om 1 reden: Je hebt veel meer missies in GTA IV dan in EfLC

De Episodes zijn wel leuk, maar in GTA IV heb je veel meer te doen dan TBoGT & TLaD :)

In IV heb je alleen meer missies, in de Episodes heb je over het algemeen meer te doen hoor.. Bovendien zijn de missies in de Episodes leuker naar mijn mening! En is het verhaal in IV zo langdradig.. :ch: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou toch wel gaan voor GTA IV

gewoon om 1 reden: Je hebt veel meer missies in GTA IV dan in EfLC

De Episodes zijn wel leuk, maar in GTA IV heb je veel meer te doen dan TBoGT & TLaD smile3.gif

In IV heb je alleen meer missies, in de Episodes heb je over het algemeen meer te doen hoor.. Bovendien zijn de missies in de Episodes leuker naar mijn mening! En is het verhaal in IV zo langdradig.. irri.gif .

jullie lezen het niet goed he ze zijn allebij in een pakket dat over een paar dagen uit komt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...