hendrik14 Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2010 Ik vroegme af welke ik beter zou kunnen kopen, heb IV al gespeeld , welliswaar illegaal, en later weer weggedaan vanwege die reden, en nu wil ik het kopen, maar nu vroeg ik me af welke het meest waard/leukst is om te kopen, gta iv of episodes from liberty city?? en dan vroeg ik me ook ng af of je bij episodes from liberty city nog wel dezelfde uitgaansgelegenheden en andere bezienswaardigheden hebt. Greetz! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2010 (bewerkt) Ik vroegme af welke ik beter zou kunnen kopen, heb IV al gespeeld , welliswaar illegaal, en later weer weggedaan vanwege die reden, en nu wil ik het kopen, maar nu vroeg ik me af welke het meest waard/leukst is om te kopen, gta iv of episodes from liberty city?? en dan vroeg ik me ook ng af of je bij episodes from liberty city nog wel dezelfde uitgaansgelegenheden en andere bezienswaardigheden hebt. Greetz! ik weet daar iets leuks op. bij bol.com en anderen daar is wat nieuws rockstar heeft nu ook gta iv en episodes of lc in een pakket dit is hij van de pc http://www.bol.com/n...6487/index.html ene alle uitgaan gebeuren zijn er nog zelf wat meer Bewerkt: 22 oktober 2010 door Agent_Smith Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zwierd Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2010 http://www.bol.com/nl/p/games/grand-theft-auto-iv-complete-edition/1004004010716489/index.html voor op de xbox. is alleen wel 10 euro duurder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2010 Hier is een tijdje terug al een topic over geweest waar een heleboel mensen zijn mening geven, Deze kan je hier terugvinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2010 http://www.bol.com/n...6489/index.html voor op de xbox. is alleen wel 10 euro duurder en warom zeg je dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2010 inderdaad dat vraag ik me ook af. Aangezien hij hem illegaal HAD kun je er vanuit gaan dat hij de pc versie bedoelt, kortom dan heb je weinig aan een xbox versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hendrik14 Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik vroegme af welke ik beter zou kunnen kopen, heb IV al gespeeld , welliswaar illegaal, en later weer weggedaan vanwege die reden, en nu wil ik het kopen, maar nu vroeg ik me af welke het meest waard/leukst is om te kopen, gta iv of episodes from liberty city?? en dan vroeg ik me ook ng af of je bij episodes from liberty city nog wel dezelfde uitgaansgelegenheden en andere bezienswaardigheden hebt. Greetz! ik weet daar iets leuks op. bij bol.com en anderen daar is wat nieuws rockstar heeft nu ook gta iv en episodes of lc in een pakket dit is hij van de pc http://www.bol.com/n...6487/index.html ene alle uitgaan gebeuren zijn er nog zelf wat meer Dankjeweel!!! deze had ik nog niet gezien! ga ik die maar doen heb ik ze allemaal!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flashingst Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2010 Op Xbox kan ie ook best illegaal hoor! >>> Door Jacky-2007: Warez, hacks, cracks of enig andere vorm van illegale software mag niet besproken worden op Gtaforum.nl. Gelieve je aan deze regel te houden.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2010 Op Xbox kan ie ook best illegaal hoor! Illigaal kan ja, maar dat is verbode. Dus we mogen er ook niet over praten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik vroegme af welke ik beter zou kunnen kopen, heb IV al gespeeld , welliswaar illegaal, en later weer weggedaan vanwege die reden, en nu wil ik het kopen, maar nu vroeg ik me af welke het meest waard/leukst is om te kopen, gta iv of episodes from liberty city?? en dan vroeg ik me ook ng af of je bij episodes from liberty city nog wel dezelfde uitgaansgelegenheden en andere bezienswaardigheden hebt. Greetz! ik weet daar iets leuks op. bij bol.com en anderen daar is wat nieuws rockstar heeft nu ook gta iv en episodes of lc in een pakket dit is hij van de pc http://www.bol.com/n...6487/index.html ene alle uitgaan gebeuren zijn er nog zelf wat meer Dankjeweel!!! deze had ik nog niet gezien! ga ik die maar doen heb ik ze allemaal!! graag gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik zou toch wel gaan voor GTA IV gewoon om 1 reden: Je hebt veel meer missies in GTA IV dan in EfLC De Episodes zijn wel leuk, maar in GTA IV heb je veel meer te doen dan TBoGT & TLaD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik zou toch wel gaan voor GTA IV gewoon om 1 reden: Je hebt veel meer missies in GTA IV dan in EfLC De Episodes zijn wel leuk, maar in GTA IV heb je veel meer te doen dan TBoGT & TLaD In IV heb je alleen meer missies, in de Episodes heb je over het algemeen meer te doen hoor.. Bovendien zijn de missies in de Episodes leuker naar mijn mening! En is het verhaal in IV zo langdradig.. . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mrkwark Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2010 Ik zou toch wel gaan voor GTA IV gewoon om 1 reden: Je hebt veel meer missies in GTA IV dan in EfLC De Episodes zijn wel leuk, maar in GTA IV heb je veel meer te doen dan TBoGT & TLaD In IV heb je alleen meer missies, in de Episodes heb je over het algemeen meer te doen hoor.. Bovendien zijn de missies in de Episodes leuker naar mijn mening! En is het verhaal in IV zo langdradig.. . jullie lezen het niet goed he ze zijn allebij in een pakket dat over een paar dagen uit komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.