RS-modder Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Hey, Ik wil graag mijn abonnement bij Vodafone verlengen, en dan een HTC Desire Z nemen. Weet iemand wanneer de HTC Desire Z verkrijgbaar is bij Vodafone? Ik kan er namelijk niks duidelijks over vinden. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Klopt, hij zou 3 weken geleden al uit moeten komen, maar g00gle heeft het geven van de licentie voor de Desire Z nog uitgesteld voor nog onbekende redenen. Maar aangezien er bij hands-ons voor reviewers een paar weken voor de originele release al klachten waren over dat het toetsenbord niet goed vast zou zitten zou dat waarschijnlijk de reden zijn voor g00gle om er nog geen android voor te geven. Reageren
RS-modder Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Heb je enig idee wanneer hij verkrijgbaar is? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Dat is nog bekend hé. Zou net zo goed pas rond de kerst kunnen zijn. Zolang g00gle er geen licentie voor wilt geven, kan HTC de telefoon nog niet uitgeven. Of ze moeten naar windows mobile overstappen, maar dan zal ik hem in ieder geval al niet meer kopen. Reageren
RS-modder Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Jammer ik wil hem erg graag hebben. Reageren
Wesley Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Coming Soon! Ik heb zelf ook nog een vraag, heeft iemand enig idee of het mogelijk is om Ebuddy te gebruiken op de Desire Z? Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Coming Soon! Ik heb zelf ook nog een vraag, heeft iemand enig idee of het mogelijk is om Ebuddy te gebruiken op de Desire Z? Er draait Android op en er is gewoon een Ebuddy app voor Android. Reageren
RS-modder Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Pfff ik kan opeens mijn abonnement niet meer verlengen Vodafone heeft de tijd voordat je je abonnement kan verlengen van 6 maanden naar 4 maanden aangepast Nu moet ik nog tot eind november wachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.