Dr.Oppai Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Hallo mensen, allereerst wil ik zeggen dat ik niet weet of dit op de groede plaats staat. Nu komt mijn probleem: Ik heb een paar auto mods waarin het stuur aan de rechter kant van de auto zit inplaats van de linkerkant maar nu als CJ instapt dan staat hij eerst op de auto, zit dan op de linker stoel en zit daarna ineens in de rechterstoel. Soms zijn er verschillende dingen die best vreemd zijn. Kan ik dit oplossen? En als het kan dan zou ik graag willen weten hoe ik dat dan zou kunnen veranderen. Reageren
Beagle Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Je zult het model moeten openen met 3DS Max of Gmax en de driver seat dummy moeten gaan verschuiven.. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Je zult het model moeten openen met 3DS Max of Gmax en de driver seat dummy moeten gaan verschuiven.. En als ik dat gedaan heb is dat dan alleen zo bij deze auto of meteen alle? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.