Axelectric_ Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Hallo Ik ben momenteel voor een server een interior aan het maken. Dit complex ligt boven de zee, maar ik hoor altijd wind Hoe kan ik er voor zorgen dat je geen wind hoort als je er binnen bent? Alvast bedankt Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Kan niet, tenzij je de speler in een ander interior id plaatst. Custom objects blijven normaal gezien altijd zichtbaar, in eender welk interiorid. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Dus de objecten bv in int 0 en de spelers in int 1? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 *BUMP* Hoe kan ik ervoor zorgen dat je geen wind hoort? Reageren
Megadreams Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Zoals al eerder vermeld is. Je moet de spelers gewoon in een ander interieur plaatsen. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Zoals al eerder vermeld is. Je moet de spelers gewoon in een ander interieur plaatsen. Dus het kan ook als ik de objecten in een ander interieur plaats? Reageren
Megadreams Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Je kan ze het best dan wel in dat interieur plaatsen. Maar in principe zouden ze in elk interieur te zien zijn. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Nog een vraagje: in de verschillende interieurs van de Police Departments zijn er borden waarop staat: Chief, Commander, Training etc... Ook "Quiet please". Kan je deze ook als object gebruiken? Staan ze in de objecten lijst? Reageren
Basssss Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Nee, dat kan niet. Ze zitten vast aan de muren, de vloer en het dak. Wil je de borden, dan krijg je al die zooi er gratis bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.