Big-Bear Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik heb fraps 2,6.0 ofso iets gedownd, nu kan ik maar filmpjes van 30 sec maken, en ik kan ze nie bewerken, wie kan mij helpen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 met Fraps kun je alleen audio/video opnemen. In Windows Movie Maker kun je filmpjes bewerken. Movie maker zit standaard in Windows Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) En je kunt beter de fraps van gtagames.nl downloaden want dan kun je oneindig filmen en dat lijkt me wel beter dan 30sec toch? Klik -->Fraps Groeten marcelheerde, Bewerkt: 28 juni 2005 door marcelheerde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jok3r Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Hey Bedankt , khad hier ook last van . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Hey Bedankt , khad hier ook last van . Graag gedaan! dat is wel beter he dan dat 30 sec opnemen of niet? groeten marcelheerde, Of was dat niet eens voor mij bedoelt? want dat kan namelijk ook voor The Godfather :lol: Bewerkt: 28 juni 2005 door marcelheerde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 hallo. hoe werkt dat spul ''FRAPS" ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Star Fraps en dan GTA Fraps : F10 is voor screen en F9 is voor filmpjes. Als je er een hebt gemaakt dan Kijk p C:----->Fraps. Daar zit het dan in. ------------------------------------------------------- Nog een tut van mij. Voor de PC, wat je nodig hebt: - Fraps( Fraps 1.9 als je zonder muziek wilt ) Hij is te downloaden hier: - Windows movie maker. Als je zonder muziek bij GTA doet! Wat ook nodig is! - GTA Filmpjes (zelf gemaakt) - Muziek als achtergrond( Als je zonder ingame muziek doet.) ------------------------------------------------------- De eerste Frame Start je Fraps op. En ook De map waar de frames (je filmpjes) staan. Neem je Filmpje en zet het op Windows Movie Maker. Nu staat het er boven, nu neem het nog eens(Wat in Movie Maker staat) En zet het op die lijn daar onder: waar staat:Drag Movie.... En dan heb je je eerste Frame! Je muziek Nu laat je Fraps staan en dan open je map van muziek. Neem het bestand en zet het op movie maker. Neem het nog is (wat op movie maker staat) En zet net onder waar je je frame hebt staan. Druk op Play en je ziet het! Bewerkt: 28 juni 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 nu heb ik een filmpje maar er zijn weat stukje die ik er uit wil hoe doe ik dat met movie maker?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.