PuffDawg Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 als je op het strand santa maria beach dicht bij de vuurtoren zie je soms een een rood cirkeltje als je daar gaat in staan zegt een zwart balkje bovenaan: the cluckin bell issnt ready yet. wat is de bedoeling van deze "missie" (als je het een missie kunt noemen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dmx Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 dat is de triatlon hiervoor moet je eerst iets verder in het spel zijn en moet je bike skills en stamania enzo hoger hebben 50% dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik had dit in het begin ook, als ik alle missies had uitgespeeld kon ik die triatlon wel doen, je hoeft waarschijnlijk wel niet alle missies voltooid hebben hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 De bedoeling van de missie is dat jij eerste wordt! Je moet Zwemmen Fietsen & Rennen.Als je eerste wordt win je 10.000 dacht ik.Maar op het andere strand kun je 20.000 winnen als je eerste wordt alleen weet ik niet hoe die strand heet!Maar het is wel een leuke missie.En je kunt de missie elk weekend in het spel doen.Zo vaak als je wilt maar alleen in het weekend! Groeten marcelheerde, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 aja, merci voor deze opheldering Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 aja, merci voor deze opheldering No Problem! :lol: B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.