Jump to content

Eigen gitaar bouwen.


Exoit

Recommended Posts

Die zien er wel vrij fragiel uit.... Alsof ze tijdens het spelen en je draait er te hard aan dat ze af zouden breken.. Zelf zou ik dan meer zoiets kiezen: http://www.thomann.de/nl/fender_potiknoepfe_american_telecaster.htm lekker simpel en gewoon maar dan zou ik ze in het zwart of dergelijke nemen ;)

Die heb ik op mijn gitaar zitten. Ze glimmen mooi, zijn stevig, en zien er ook niet zo fragiel uit. Nadeel is alleen wel dat je niet kunt zien op welk niveau je volume, toon, etc. staan, omdat er geen cijfertjes op staan. Op zich niet zo'n groot probleem, maar het is toch handig als je dat in één oogopslag kunt zien.

Ik heb die dingen ook op mijn telecaster. Op mijn stratocaster zitten van die plastic knoppen, waar wel cijfers op staan. Alleen maakt het mij niet uit, want ik zet bijna altijd alles op 10. Maarja, gewoon normale fender op gibson knoppen zijn wel goed lijkt me. Zolang het maar een beetje bij je gitaar past. Die pickups zijn trouwens wel vet. Maar ga je de nek nou kopen of zelf maken? Want dat is volgens mij nogal lastig om te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow wel nice dat je dat zelf gaat doen ruben.

Myn dunste E snaar is daarstraks gesprongen met het stemmen :duh:. En die heb ik toevallig niet meer liggen hier..

Ach ja zaterdag maar eens om een nieuw pakketje en ineens alle snaren vervangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow wel nice dat je dat zelf gaat doen ruben.

Myn dunste E snaar is daarstraks gesprongen met het stemmen :duh:. En die heb ik toevallig niet meer liggen hier..

Ach ja zaterdag maar eens om een nieuw pakketje en ineens alle snaren vervangen.

Haha wordt lache ik heb er echt zin in. Ben nu een model op ware grootte aan het tekenen.

waarom koop je gewoon geen gitaar? of je laat er één maken veel handiger.

Mensen mogen toch ook hun passie uiten? Als ik dit graag wil doe ik het :puh:.

Bewerkt: door Exoit
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...