Remcconen Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 (bewerkt) Ik heb de servers van Cove en Gold Rush bij mijn favorieten gezet. Allebei en bij 0.3a en 0.3b. Geen enkele keer vind hij hem. Elke keer geeft hij maar Server didn't respond/Retrieving info. Clean instal van GTA:SA. Alleen gepatched met de patch van sa-mp.com. Ze zijn nu allebij online(moment van screen) Bewerkt: 24 oktober 2010 door Remcconen Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Voor de gold rush server (timz host) hoef je alleen maar de site erin te te zetten, en geen port er achter naar mijn weten. De covesight server kun je niet vinden omdat je op 0.3b draait, voor de covesight server heb je 0.3a nodig. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Voor de gold rush server (timz host) hoef je alleen maar de site erin te te zetten, en geen port er achter naar mijn weten. De covesight server kun je niet vinden omdat je op 0.3b draait, voor de covesight server heb je 0.3a nodig. Kijk eens naar die onderste screen, daar heeft ie 0.3a. Reageren
Remcconen Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Die poort komt er bij mij automatisch achter te staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.