Jump to content

VB 10 gegevens verzend code


GTAisgang

Recommended Posts

hoi ik heb een programma gemaakt en ziet er zo uit: http://i56.tinypic.com/2rcxsaq.jpg

maar ik wil dat de gegevens die je moet invullen naar mijn mail inbox worden verzonden als je op verzend je commentaar druk, dat eerst het groende balkje gaat lopen en dan word het verzonden en dan krijg ik een berichtje in mijn inbox met onderwerp: Feedback, als inhoed de gebruikersnaam en commentaar, als dat kan (de exit en ga naar button werken al!

Link to comment
Delen op andere websites

Waar is dat voor nodig als ik vragen mag? Of verander je hem na het antwoord in een password stealer? funny.gif

wat nodig, ik wil allen dat de verzend button de gebruikersnaam en commentaar verzend, dus ik heb die code nodig om dat te doen maar die code kan ik nergens vinden

ik wil gewoon weten wat mensen van gtaforum vinden oja jullie gtaforum mail mag ook hoor, als je eh even wilt zien download hem dan even (ik laat hem zien zodat jij hem misschien beter kan maken, en kunt je alstublief de verzend code geven?)

Link to comment
Delen op andere websites

En waar is dat programma goed voor?

Nou gewoon een soort progje dat heel klein is en makkelijk te downen.

Waar is het goedvoor: Ik wil (of jullie) gewoon weten wat er nou word gedacht van gtaforum, niet zulke grote commentaren maar zomar van die kleintjes dus ik vind het ook goet als de e-mail gtaforum erinzit

Link to comment
Delen op andere websites

@De reactie hierboven

Ik vind het knap dat je een "passwordstealer" kan maken zonder om het wachtwoord te vragen....

Maar dat erbuiten te laten, het nut van deze applicatie zie ik niet echt in, als iemand je wilt bereiken dan sturen ze toch gewoon een mail of op gtaforum een pb? :?

Maarja als je dat toch een mail wilt verzenden dan kan je dat bijvoorbeeld via het "Simple Mail Transfer Protocol" (SMTP) doen.

Hier kan je een artikel erover vinden: Klik

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet toegestaan zonder onze toestemming gebruik te maken van de GTAForum.nl handelsnaam of andere handelsnamen die GTAForum.nl gebruikt.

Tevens zijn alle afbeeldingen van onze website auteursrechtelijk beschermd en mag je deze ook niet zomaar gebruiken.

Hierdoor wek je dus met je programma de indruk dat het een programma van ons is, wat dus niet het geval is. Ik raad je ten zeerste aan de ontwikkeling van dit programma te staken aangezien je alleen al juridisch gezien het niet zo nauw neemt met de wet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...