K1pc0rn Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 welke files heb ik allemaal nodig om de simple native trainer werkend te maken met patch 1.0.7.0? ik heb dezeal gedownlaod en in de GTA IV map gedaan maar dat werkt niet want als ik hem opstart dan kan ik GTA IV niet openen Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Heb je überhaupt wel een asi loader geïnstalleerd? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Heb je überhaupt wel een asi loader geïnstalleerd? ik kan er geen een vinden voor 1.0.7.0 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Probeer toch eens die van Alexander Blade. Er staat wel op dat het maar tot de vierde patch werkt, maar volgens mij werkt ie ook nog voor de nieuwste patch. Veel succes! Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Probeer toch eens die van Alexander Blade. Er staat wel op dat het maar tot de vierde patch werkt, maar volgens mij werkt ie ook nog voor de nieuwste patch. Veel succes! Dankjeewel , dat had ik ook nodig ik zit er al zeker een week naar te zoeken dankje!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.