erasor Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Wel raar toen ik wat beter keek naar cj dacht ik hè, Hij lijkt wel erg op Snoop! :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik vind hem er niet echt oplijken.. :mellow: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik vind hem er niet echt oplijken.. :mellow: Ik ook niet echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jok3r Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 :rolleyes: Als CJ 's haar in Dreadlocks dan leek ie er wel een beetje op . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ja ik vind dat wel waar dat het wel een beetje op lijkt best wel goed gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Nou alleen door het baardje maar verder.... Nee niet echt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 sorry hoor maar niet alle bruine mensen lijken gelijk op elkaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Als dat baardje er niet was dan zou ie er helemaal niet op lijken. Dus kan ie ook niet model hebben gestaan anders zou ie er ook wel zonder baardje op lijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Als je bij google, "cj gta" drukt dan Zie 50cent er veel op lijkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GodMother Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Nee, die lijken ook niet veel op elkaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Max-X Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Ik vind 50 cent nog minder op CJ lijken, Dan Snoop Dogg.. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Alleen Ryder (Eazy) en B-Dup (Game) zijn volgens mij afgeleid van bestaande rappers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Ik heb gehoord dat ze eerst de stem van 50Cent wilden hebben maar dat is toen niet doorgegaan ofzo.. als ik het goed heb heet 50cent in het echt Curtis Jackson, dus het zou best een verwijzing kunnen zijn (CJ). Misschien hebben ze hem er expres niet al te veel op laten lijken anders zou 50 weer een proces kunnen beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 CJ is afgeleid van Young MayLay de stem van CJ: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 CJ is afgeleid van Young MayLay de stem van CJ: Ik vind het wel jammer dat die ogen er bij CJ zo vaag uit zien. Daarom heeft die van mij altijd een zonnebril op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.