grandtheftauto... Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 (bewerkt) Ja iedereen kent ze wel JACKASS! een paar proffesionals die gevaarlijke stunts uithalen, Maar nu in 3D!Hij komt 28 oktober uit en wordt gedraaid in 3D.TRAILER:Je ziet de trailer al op MTV rond kwart voor 11, als je hem nog niet gezien hebt Look Down:http://www.youtube.c...h?v=VhibxQRSmqM Meer meer meer... Ook hebben ze meerdere gekke erbij zoals die van: The Dudesons, Viva la Bam & Nitro CircusFOTO: Bewerkt: 24 oktober 2010 door grandtheftauto... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 (bewerkt) Was e=hier niet al een topic over? OT: Ik ga hem zeker kijken, Jackass heb ik altijd al leuk gevonden. En trouwens: Die gekken van Viva La bam zitten er toch standaard al bij? Bewerkt: 23 oktober 2010 door BoerDave Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Was e=hier niet al een topic over? OT: Ik ga hem zeker kijken, Jackass heb ik altijd al leuk gevonden. En trouwens: Die gekken van Viva La bam zitten er toch standaard al bij? Nee niet hun maar hun ouders: Phil & April Margera doen ook mee:tu: Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Is dit niet gewoon een nieuwe film van jackass? Want ik denk niet dat er hier veel 3D in zit. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Is dit niet gewoon een nieuwe film van jackass? Want ik denk niet dat er hier veel 3D in zit. Het is een film slimmert Ik denk dat er ook niet veel 3D in zit, en ohja... ik kwam er net achter dat hij 28 oktober in de bios is Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Lalala. XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.