sandorbok Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 ik heb met ranked deathmatch 1772 gewonnen maar waarom heb ik nog steeds rang 0 Reageren
PrioX Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Heb je wel een ranked match gekozen? Reageren
sandorbok Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Heb je wel een ranked match gekozen? jah Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ben je na het uitslagen scherm gewoon weggegaan, want dan slaat het je score niet op. Je moet ook echt verder gaan (door X, Enter, A). Op de PS3 (weet niet of dit ook op andere console's zo is) wordt soms ook uit het niets je rang gereset, maar een keertje je PS3 heropstarten lost het probleem normaal al weer op. ^^ Reageren
sandorbok Geplaatst: 23 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ben je na het uitslagen scherm gewoon weggegaan, want dan slaat het je score niet op. Je moet ook echt verder gaan (door X, Enter, A). Op de PS3 (weet niet of dit ook op andere console's zo is) wordt soms ook uit het niets je rang gereset, maar een keertje je PS3 heropstarten lost het probleem normaal al weer op. ^^ bedankt maar ik heb een pc, gewoon pc opnieuw opstarten dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.