Jump to content

Ongelooflijke trage gameplay


Abro9

Recommended Posts

Hallo!

Ik heb gisteren GTAIV aangekocht en ik heb een sterk vermoeden dat mijn laptop niet echt geschikt is.

Soms gaat het supervlot, maar meestal gaat het echt heeel traag. Zo heb ik soms maar 3 frames per seconde.

Ik speel GTAIV op de volgende laptop

Sony Vaio VGN-NW2IEF

4Gb RAM

Pentium DualCore CPU T4300 @2.10GHZ 2.10 GHz

Windows 7 Home Premium 64 bits

Ati Mobility Radeon HD 4570

Volgens zo'n site kan mijn laptop het spel normaal gezien aan, ik weet echt niet wat ik kan doen.

Wel weet ik dat mijn grafische kaart ongelooflijk warm word, terwijl ik de laagste settings in het spel heb gekozen. Wat kan ik doen?? =D

Alvast bedankt!!

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik via youtube aantal beeldjes heb bekeken, heb ik dat wel gecontroleerd. Ik wil gewoon zeggen of iemand tips heeft om mijn gameplay normaal te laten lopen.

Via youtube moet je intypen

gta iv radeon hd 4570

Heb je tips voor mij, dank u.

Heb je commentaar terwijl deze zelfs insinuaties zijn, hou deze voor jezelf. Of help, of zwijg!

dank bij voorbaat

Link to comment
Delen op andere websites

Wel is jouw processor een aardig stuk slechter dan de "filmpjes op youtube" en je moet ook niet altijd alles geloven wat er staat... En bovendien kijk je soms over de fps heen. Soms ziet t er goed uit maar word er zo'n 10-11 gehaald: onspeelbaar dus!

Link to comment
Delen op andere websites

Hij staat in low settings, maar ik heb net opgemerkt dat er linksonderaan enorm veel warme lucht wordt uitgespuwd. Ik denk dat ik het spelletje enkel op mijn gewone computer zal kunnen spelen :s

Kan ik misschien mijn grafische kaart veranderen ofzo? of is dit niet aan te raden omdat dit maar een laptop is...

Link to comment
Delen op andere websites

Jou laptop komt niet eens een klein beetje in de buurt bij de hardware die GTA IV minimaal nodig heeft. Het is dus niet mogelijk om het spel enigsinds soepel te krijgen omdat je laptop gewoon te langzaam is. Helaas, maar het is niet anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Jouw pc is véél te slecht. Je zult sowieso een nieuwe processor en videokaart moeten aanschaffen. Vaak komen daar nog dingen bij zoals een nieuwe voeding en een nieuw moederbord, dan kun je beter gelijk een hele nieuwe pc kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

een hele nieuwe pc word het ook in dat geval, het moederbord zal waarschijnlijk nieuwere processors niet ondersteunen( en dan nog zit je met een verouderd socket waar de cpu op moet) kortom het word alles nieuw. Een pc die goed gta4 kan spelen(en dan heb ik het alleen over de pc zelf, niet beeldscherm toetsenbord en muis etc.) kost zorond de 800 euro, en voor dat geld heb je er 1 die ook 4 of 5 jaar vooruit kan.

De keuze of je een nieuwe pc wilt halen is aan jou, maar mocht je het willen kun je in het hardware forum(een paar keer scrollen lager op de forum homepage) een topic aanmaken volgens de regels van dat forum(je vind er een lijstje die je daar kunt invullen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...