Sprunk Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 Al doet hij er 5 laders in, daar word de hardware binnenin niet sneller van hoor. Dus wat jij nu beweerd is eigenlijk gewoon onzin. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 Al doet hij er 5 laders in, daar word de hardware binnenin niet sneller van hoor. Dus wat jij nu beweerd is eigenlijk gewoon onzin. De laptop kan het spel net (niet) aan. Als je de laptop rechtstreeks met het stroomnetwerk verbind gaat er in de meeste gevallen meer energie naar de hardware en dus zal de laptop wat sneller gaan. Misschien kan hij GTA IV dan wel op lowest spelen, met minder (grote) framedrops en dergelijke. Reageren
Abro9 Geplaatst: 26 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 Blijkbaar voldoet 1 lader. Ik heb bijna alles op low gezet en die resolutie flink verminderd. Ik kan nu eigenlijk het spel wel spelen. Niet zoals op de ps3, maar toch speelbaar. Dank u allen voor alle hulp!!! Ook de lader helpt enorm, mijn pc heeft precies meer ademruimte gekregen Reageren
Kevintjeownzu Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Heb ook bijna dezelfde specs maar ik zet hem gewoon op low, maar dan heb je kans dat je nog een klein beetje lagg hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.