Jump to content

Racestuur help


Zombiespeed

Recommended Posts

Eey ik heb een racestuur ff uit de kast gehaalt, hij werkt zelf wel aleen de gas pedalen werken niet zo goed

Het gaat met een stekkertje het racestuur in, maar het stekkertje is niet goed ofzo, is een beetje uitgerekt met die draadjes waardoor hij niet goede verbinding heeft

Weet iemand hoe je dat oplost?

als je t snoertje in het stekkertje duwt dan doet ie t wel

Heb een Logitech Wingman formula force GP

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al geprobeerd om ervoor te zorgen die die draden in het stekkertje blijven door het met een beetje plakband vast die maken? ofzo iets.

Als je dat al hebt gedaan hebt en het helpt niet zou je eens kunnen zoeken voor een stekkertje dat exact het zelf is en dan opnieuw aansluiten..

MVG,

woodyzwaaien.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Eey ik heb een racestuur ff uit de kast gehaalt, hij werkt zelf wel aleen de gas pedalen werken niet zo goed

Het gaat met een stekkertje het racestuur in, maar het stekkertje is niet goed ofzo, is een beetje uitgerekt met die draadjes waardoor hij niet goede verbinding heeft

Weet iemand hoe je dat oplost?

als je t snoertje in het stekkertje duwt dan doet ie t wel

Heb een Logitech Wingman formula force GP

Nou je weet de oorzaak en noemt zelf een oplossing. Wat wil je nog meer weten? puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Eey ik heb een racestuur ff uit de kast gehaalt, hij werkt zelf wel aleen de gas pedalen werken niet zo goed

Het gaat met een stekkertje het racestuur in, maar het stekkertje is niet goed ofzo, is een beetje uitgerekt met die draadjes waardoor hij niet goede verbinding heeft

Weet iemand hoe je dat oplost?

als je t snoertje in het stekkertje duwt dan doet ie t wel

Heb een Logitech Wingman formula force GP

Nou je weet de oorzaak en noemt zelf een oplossing. Wat wil je nog meer weten? puh2.gif

Hoe wil ik racen en driften met de hele tijd mn vinger op dat draadje drukken xD

Heb je al geprobeerd om ervoor te zorgen die die draden in het stekkertje blijven door het met een beetje plakband vast die maken? ofzo iets.

Als je dat al hebt gedaan hebt en het helpt niet zou je eens kunnen zoeken voor een stekkertje dat exact het zelf is en dan opnieuw aansluiten..

MVG,

woodyzwaaien.gif

Dat plakband heb ik al geprobeert

Veel te irritant xD

Ik vraag mn vader wel of ie kan fixen

Link to comment
Delen op andere websites

Moest het je vader niet lukken kan je altijd een krimpkous proberen..

Dat is een speciaal stuk plastiek dat je erover kan schuiven en door te verwarmen met een vuurtje krimpt het.

Voor zoon probleem als jij hebt is een krimpkous een goed oplossing! clown.gif

Een krimpkous kan je in de doe het zelf zaak vinden of op het internet ook wel, voor +- 30 eurocent heb je al een krimpkous van 2 meter.

Mvg,

Woodyzwaaien.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Moest het je vader niet lukken kan je altijd een krimpkous proberen..

Dat is een speciaal stuk plastiek dat je erover kan schuiven en door te verwarmen met een vuurtje krimpt het.

Voor zoon probleem als jij hebt is een krimpkous een goed oplossing! clown.gif

Een krimpkous kan je in de doe het zelf zaak vinden of op het internet ook wel, voor +- 30 eurocent heb je al een krimpkous van 2 meter.

Mvg,

Woodyzwaaien.gif

JUp dat gaat ie dnke ik ook wel gebriken

Geburikt ie wel vaker :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...