benhelsloot Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 wat heeft sasquatch nou met zombies te maken ? Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Het is een Mythe. Net als zombies en al die andere wezens die erin zitten. Reageren
Ak47 Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Het is een Mythe. Net als zombies en al die andere wezens die erin zitten. bijvoorbeeld...? Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Unicorn, chupacabra. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Dat is helemaal geen bigfoot. Want de hele game zit vol met deze pratende gorilla's die alleen maar paddo's eten Reageren
Niiek Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Dat is helemaal geen bigfoot. Want de hele game zit vol met deze pratende gorilla's die alleen maar paddo's eten Het is wel een bigfoot, het lijk alleen op een pratende gorilla. En eten (pratende) gorilla's paddo's ? Reageren
benhelsloot Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Dat is helemaal geen bigfoot. Want de hele game zit vol met deze pratende gorilla's die alleen maar paddo's eten Het is wel een bigfoot, het lijk alleen op een pratende gorilla. En eten (pratende) gorilla's paddo's ? dat is nou een grap wat hij zei met die paddo's omdat hun berries en mushrooms eten Reageren
Niiek Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Dat snap ik ook wel, maar het is toch echt geen gorilla hoor Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 31 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Ik heb besloten om hem te laten leven Kun je hem nog gewoon tegen komen? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Ik heb besloten om hem te laten leven Kun je hem nog gewoon tegen komen? Ja, ik kwam er nog 1 tegen vandaag. Hij werd wel vermoord door zombies. Reageren
Cheers. Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 ik heb de laatste gedood, ik wou hem uit zijn pijn verlossen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 ik heb de laatste gedood, ik wou hem uit zijn pijn verlossen. Ik heb hetzelfde gedaan. Maar eerst schoot ik ernaast en toen begon hij nog te vluchten. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Fail Ik moet nog wachten tot 26 november :cry: (Da's pas een fail :$ ) Reageren
benhelsloot Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 ik heb de laatste gedood, ik wou hem uit zijn pijn verlossen. Ik heb hetzelfde gedaan. Maar eerst schoot ik ernaast en toen begon hij nog te vluchten. ik schoot hem in zijn kop en hij rende nog weg Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 Ik heb hem met rust gelaten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.