GospGTA Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 sorry, het ondw past er niet bij, maar even een vraag over hypercam 2. weet iemand hoe je daar eme kan inzoomen? en dan bedoel ik niet met zoomit. thnx als je me kn helpen EDIT: MET EEN GROEN SELECTIE RANDJE ;-) MISSCHIEN HELPT DAT MEER >>> Door VWO-er: Verplaatst naar Software<<< Reageren
ikt Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 sorry, het ondw past er niet bij, maar even een vraag over hypercam 2. weet iemand hoe je daar eme kan inzoomen? en dan bedoel ik niet met zoomit. thnx als je me kn helpen EDIT: MET EEN GROEN SELECTIE RANDJE ;-) MISSCHIEN HELPT DAT MEER >>> Door VWO-er: Verplaatst naar Software<<< Waarom wil je inzoomen? Als je van een spel opneemt kun je inzoomen bij het bewerken van het clipje. Reageren
Casss Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Zoomen met zo'n groen randje hoort bij Camtasia. Reageren
GospGTA Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=QFWeB3bKJwY 0:23 idd camtasia, gratis te downloaden? en gwn gratis licentie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.