Jump to content

toreno`s last flight

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik zit echt helemaal vast bij deze missie. Ik kan die heli niet bijhouden. Ik ga wel over die brug die als je een stukje over het gras rijd er ligt, maar ik kan hem gewoon niet bijhouden. In allerlei filmpjes zie ik dat mensen daardoor een grote voorsprong hebben maar ik loop dus altijd ver achter -_- Kan iemand helpen?

(PS hittenzoekende raketwerper heb ik ook)

Geplaatst:

Je moet gewoon achter hem aan vliegen.

Wat ik die om snel anar vorenb te vliegen is m'n R3 stick naar voren te duwen en als ik te laag ga laat ik hem eventjes los.

Niet te ver, want je moet alsong naar voren kunnen gaan.

Geplaatst:

Ik nam gewoon een Head-seecking Rocket Launcher, en ik schoot direct toen de helicopter de lucht in ging. Dus ik hoefde hem helemaal niet achteraan te gaan:)

Geplaatst: (bewerkt)

Van te voren een snel voertuig(NRG-500 ftw) klaarzetten zodat als je van het platform afspringt je er gelijk op kan en dan vol gas de snelweg op.

NRG Vindplaats:(staat achter een paar opgestapelde containers. het is verstandig om hem eerst even van zijn plek weg te duwen anders begint er een side-mission)

nrgsf.png

(WikiGTA SnapMap ©)

Probeer verschillende wegen als je een grote achterstand hebt.

Bewerkt: door TicTac
Geplaatst:

Van te voren een snel voertuig(NRG-500 ftw) klaarzetten zodat als je van het platform afspringt je er gelijk op kan en dan vol gas de snelweg op.

NRG Vindplaats:(staat achter een paar opgestapelde containers. het is verstandig om hem eerst even van zijn plek weg te duwen anders begint er een side-mission)

nrgsf.png

(WikiGTA SnapMap ©)

Probeer verschillende wegen als je een grote achterstand hebt.

ow die missie, haal hem vaak in en ga op een afstand klaar staan.

Schiet alle manen dood en herhaal de bovenste stukje of haal hem in 1 keer neer met een Rocket louncher

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ook een paar vraagjes over deze missie: als de helikopter wegvliegt moet je de raketwerper pakken. Maar ik heb op Easter Bay Airport een paar keer een raketwerper met hittezoekende raketten gehaald. Hoe kun je ervoor zorgen dat je niet de raketwerper moet pakken, maar gelijk erachter aan kan? En hoe kan ik ervoor zorgen dat ik zonder cheats niet die irritante politie achter me aan krijg. De helipad is van het politiebureau, dus als ik schiet heb ik gelijk een wanted level. En als je dan zo'n irritante agent neerschiet krijg je twee sterren. Hoe los ik dit op?

Bewerkt: door 520860

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...