GTAKevin023 Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 (bewerkt) Hey, Dit is meer voor de crew dan voor de leden omdat zij het kunnen. Mischien andere leden ook wel die daar programma's voor hebben of zo maar ik wil dus weten of er net als in deze lijst beneden of er sporen zijn dat er een transfender zou komen in gta IV toen het spel gemaakt werd. Hieronder zie je een lijst met multiplayer scripts van gta III maar gta III heeft geen multiplayer, terwijl het hieronder toch gepland was. Dus ik wil weten of dat ook mischien zo was bij gta IV, dat er een lijst is waar een script van transfender in stond maar die er later toch is uitgehaald. Waarom ik het wil weten weet ik niet, ben gewoon benieuwd of dat zo is. En nog iets, vanaf San Andreas hebben jullie geen outtakes meer bij de wikigta staan. Kunnen jullie dat weer doen? Dat is best wel intressant. Bewerkt: 24 oktober 2010 door android Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Over de outtakes is een topic Zelfs in RDR haha van mij Ik denk niet dat er zoiets is in GTA IV. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 24 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Over de outtakes is een topic Zelfs in RDR haha van mij Ik denk niet dat er zoiets is in GTA IV. Bij wikigta is het beter dan in het forum vindt ik. Vanaf San Andreas is dat niet meer, ik zou graag willen dat de crew weer bij elke gta in wikigta een outtake link maakt. Is gewoon proffesioneler en beter uitgelegd, in z'n forum maken mensen er een hele chat van of ze vergeten dingen zoals foto's. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Een Outtakes pagina van GTA IV komt in de toekomst. Verder zijn er naar mijn weten geen sporen van een Transfender. De engine was dan ook nog nieuw bij GTA IV en dus hebben ze nog niet zo uitgebreid te werk gegaan, een auto mod shop zal in een volgende GTA misschien wel aanwezig zijn. Reageren
Faex Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Sorry voor de offtopic post: Wat is een outtake pagina precies? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Sorry voor de offtopic post: Wat is een outtake pagina precies? WikiGTA -> Zoeken: Outtakes GTA San Andreas heeft enkele outtakes; features die voor de release van het spel geschrapt zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.