Jump to content

Transfender


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Dit is meer voor de crew dan voor de leden omdat zij het kunnen. Mischien andere leden ook wel die daar programma's voor hebben of zo maar ik wil dus weten of er net als in deze lijst beneden of er sporen zijn dat er een transfender zou komen in gta IV toen het spel gemaakt werd. Hieronder zie je een lijst met multiplayer scripts van gta III maar gta III heeft geen multiplayer, terwijl het hieronder toch gepland was. Dus ik wil weten of dat ook mischien zo was bij gta IV, dat er een lijst is waar een script van transfender in stond maar die er later toch is uitgehaald. Waarom ik het wil weten weet ik niet, ben gewoon benieuwd of dat zo is. thumbsup2.gif

GTA_III_Multiplayer.jpg

En nog iets, vanaf San Andreas hebben jullie geen outtakes meer bij de wikigta staan. Kunnen jullie dat weer doen? Dat is best wel intressant. icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Over de outtakes is een topic knipoog.gif

Zelfs in RDR

haha van mij puh2.gif

Ik denk niet dat er zoiets is in GTA IV.

Bij wikigta is het beter dan in het forum vindt ik. Vanaf San Andreas is dat niet meer, ik zou graag willen dat de crew weer bij elke gta in wikigta een outtake link maakt. Is gewoon proffesioneler en beter uitgelegd, in z'n forum maken mensen er een hele chat van of ze vergeten dingen zoals foto's. thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een Outtakes pagina van GTA IV komt in de toekomst. ;)

Verder zijn er naar mijn weten geen sporen van een Transfender. De engine was dan ook nog nieuw bij GTA IV en dus hebben ze nog niet zo uitgebreid te werk gegaan, een auto mod shop zal in een volgende GTA misschien wel aanwezig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...