Divercy Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 hallo:klap: ik heb een vraag over het modden van Cj (de character van gta sa waarmee je speelt). Kan ik cj zijn skin vervangen? en zoja hoe (leg uit of stuur filmpje waar je het ziet) kheb zelf (voor mijn gevoel) het hele internet afgezocht dus misschien weten jullie het) alvast bedankt wanhopig Reageren
Beagle Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Het is mogelijk, maar erg lastig zonder ervaring met 3DS Max of modding. CJ bestaat uit alle kleding in het spel en wat lichaamsdelen zoals torso. Je kan op Youtube wel wat video's vinden hoe je dit aanpast. Reageren
Divercy Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Het is mogelijk, maar erg lastig zonder ervaring met 3DS Max of modding. CJ bestaat uit alle kleding in het spel en wat lichaamsdelen zoals torso. Je kan op Youtube wel wat video's vinden hoe je dit aanpast. Ik heb wel ervaring met modden als je dat bedoelt. Ik wou hem bijvoorbeeld vervangen door een MW2 character. En dan heb ik bijvoorbeeld: 01.txd en V1.dff als ik die add komt dat dan automatisch als CJ? bedankt voor je reply Reageren
Beagle Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 Nee. Je moet je nieuwe speler opdelen in stukken. Torso, handen, benen, voeten, hoofd... Het makkelijkste is kledingstukken importeren (muts, broek, schoenen) en je stuk van je nieuwe speler daaraan riggen (origineel verwijderen). Dan zet je die weer in het spel, koop je de juiste spullen en heb je je speler. Alle rmakkelijkste is een ped vervangen, daar hoef je namelijk maar één model en één txd aan te passen en hoef je alles maar aan één skelet te riggen. Reageren
Divercy Geplaatst: 27 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Nee. Je moet je nieuwe speler opdelen in stukken. Torso, handen, benen, voeten, hoofd... Het makkelijkste is kledingstukken importeren (muts, broek, schoenen) en je stuk van je nieuwe speler daaraan riggen (origineel verwijderen). Dan zet je die weer in het spel, koop je de juiste spullen en heb je je speler. Alle rmakkelijkste is een ped vervangen, daar hoef je namelijk maar één model en één txd aan te passen en hoef je alles maar aan één skelet te riggen. maar als je ped vervangt blijft cj hetzelfde.. Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Ja, maar je kan dan wel met een trainer jezelf in die ped veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.