patrick1995 Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 (bewerkt) Ik heb in mijn server dat je de airportgate pas heel laat ziet, als je er bijna tegenaan bent met je auto. Het vreemde is, dat het alleen de airportgate is die dit heeft, alle andere gates werken gewoon goed, en het maakt geen verschil of het nou in of buiten een object streamer staat, en of het het enigste object is of dat het tussen 6000 objects staat. Of de gate open en dicht kan of niet maakt ook geen enkel verschil. Het is niet alleen in de gamemode die ik normaal gebruik (FRPG) maar ook in PENLS. Maar het probleem is wel opgelost in Grandlarc.... Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Nee het ligt niet aan mijn server, of aan mn GTA, want het is ook op mijn ergens anders gehostte server, ook bij vrienden enzo... Bewerkt: 9 november 2010 door patrick1995 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Update streamer en re-compile Reageren
patrick1995 Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Update streamer en re-compile Als het aan mn streamer zou liggen, dan zou het toch gewoon werken als ik het buiten de streamer doe? Buiten de streamer werkt het ook niet... Reageren
Remcconen Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 viewdistance verhogen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.