Jump to content

[2 graphics aanvragen] Achtergrond voor iPhone en afbeelding voor profiel

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik wil graag dit keer 2 graphics aanvragen doen, welke onder andere een achtergrond voor de iPhone, maar ook een afbeelding voor mijn profiel moeten zijn.

Type: iPhone 3G achtergrond

Stijl: Snow Leopard

Grootte: Dat is het probleem; dat weet ik niet. En ik kan het ook nergens vinden, dus ik zou het op prijs stellen als iemand dit zou weten.

Voorbeeld: Snow Leopard achtergrond. En je zult misschien wel zeggen dat je ook gewoon de afbeelding op de computer in 'Afbeeldingen' kunt zetten en dan synchroniseren met je iPhone, maar ik wil het echt precies in het blokje hebben (niet het hele scherm, maar tussen het schuifbalkje onder en de datum/tijd informatie boven).

Tekst: 'iPhone 3G' logo (zie afbeelding in deze link: iPhone 3G logo en dan dus alleen het logo).

Rand: Geen

Kleuren: Orginele kleuren behouden.

Render (optioneel): /

Extra (optioneel): Maak er maar wat van. Waar de tekst staat maakt me niet zoveel uit, als het maar een beetje past. ;)

Type: 'Persoonlijke foto' voor op profiel

Stijl: Oceans Weekly News

Grootte: 150×150 px en maximaal 100 KB

Voorbeeld: Oceans Weekly News banner

Tekst: Gewoon de tekst uit de afbeelding knippen, dus verder geen extra tekst.

Rand: Geen

Kleuren: Gewoon zoals op afbeelding laten.

Render (optioneel): /

Extra (optioneel): Het is best simpel (voor degenen die kunnen photoshoppen dan); ik wil dat 'OWN' uit de signature wordt geknipt, en zo wordt verkleind dat het als pasfoto voor op mijn profiel kan worden gebruikt.

Oh ja, dit wil natuurlijk niet zeggen dat je perse 2 aanvragen moet doen, maar één per persoon is genoeg. :)

Mvg,

Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:

Mwa, ik vind het wel wat hebben, maar kun je 'iPhone 3G' hoger zetten dat het in het vakje komt? Want de achtergrond kan niet op me springboard, maar gewoon op het beginscherm wanneer je je iPhone aanzet. :) Als je dan de tekst dus mooi op dezelfde manier een stukje hóger zet, is het helemaal toppie. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Kun je hem ietsjes groter maken? Hij komt zo klein over eerlijk gezegd...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst: (bewerkt)

250px:

200px:

150px: post-77610-1288001927,71.png

Bewerkt: door Remcconen
Geplaatst:

Mwa, ik vind het wel wat hebben, maar kun je 'iPhone 3G' hoger zetten dat het in het vakje komt? Want de achtergrond kan niet op me springboard, maar gewoon op het beginscherm wanneer je je iPhone aanzet. :) Als je dan de tekst dus mooi op dezelfde manier een stukje hóger zet, is het helemaal toppie. :tu:

Je bedoelt in het midden? :$

Geplaatst:

250px:

200px:

150px: post-77610-1288001927,71.png

Het maakt niks uit, want hij blijft dezelfde grootte behouden... De tekst mag best smaller overkomen, hoor. ;)

Je bedoelt in het midden? :$

Ja, dat is wat ik bedoel. :tu: Bedankt!

Geplaatst:

Nee, dat hoeft niet. :7 Maar ik wil het zo hebben dat het wat groter is. Hij hoeft qua breedte niet 150 px te zijn...

Geplaatst:

Kan je wat betreft het OWN-logo beter niet aan de maker vragen om een aparte versie te maken als een simpele verkleining van Remcconen niet goed genoeg is? Iemand die het originele bestand niet heeft, kan niet zoveel anders dan hem of met de juiste verhoudingen te verkleinen, of aan de ene kant uit te rekken. Dat laatste wordt natuurlijk niks met de effecten die erin zitten. Het resultaat zie je bijvoorbeeld hierboven.

Geplaatst:

Ben jij de maker ervan? Zo ja: Kan jij hem dan beter maken zoals ik het wil? :7

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sorry voor dubbelpost, maar dat is even ter verduidelijking;

Dit topic mag gesloten worden, aangezien de iPhone achtergrond aanvraag voltooid is, en ik een andere profielafbeelding gebruik. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...