Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

1: Geen plaatjes quoten

2: Probeer je me nou gewoon expres niet te snappen? Het gaat me niet om het voorwerp, mijn voorbeeld met die auto gaat over jou PS1 'texture'. Het is een goed opgezette texture vergeleken met wat jij zou doen en wat jij ook hebt gedaan bij je PS1... Je leest mijn post niet eens. Je texture is gewoon een plaatje van indernet waar je NIETS aan hebt veranderd behalve verkleint. Dat is geen texture modding, dat is een plaatje in een txd steken. Ik ga hier geen tijd meer aan vuil maken.

• 5 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Die controller heeft ie trouwens niet zelf gemaakt, die zit al in het spel. Je kan hem onder andere zien in de missies "Amphibious Assault" (als je nog niet genoeg Lung Capacity hebt), Ran Fa Li, en "End Of The Line" (als je bij Big Smoke komt).

Het is geen PS controller maar een verzonnen controller die er sterk op gebaseerd is. De plaatsing van de knoppen komt bijv. niet overeen.

Bewerkt: door ~Lance Vance

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...