(San) Andr Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 Ik probeerde pas het havana pak te pakken, die je na een missie van avery krijgt, maar toen ik er naartoe liep, kon ik niet verder. Weet iemand hoe dat zit?????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 nouw ik kan jet het ook niet vertellen want ik heb hetzelfde <_< ik denk gewoon dat het een fout in de game is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 idd tis een fout van t spel... das een bug die iedereen heeft,je kunt wel voor de pc iets downloaden dat da herstelt maar waar weet ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 ja, dat is wel jammer, ik gebruik de trainer om erbij te komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
(San) Andr Geplaatst: 29 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 Ik keek op een andere savegame, die ongeveer 15% compleet is, en daar kon ik hem gewoon pakken. De andere twee savegames waren 96 en 100%. Misschien ligt het eraan hoe ver je bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 Dat is maf :blink: Ik ga het hier 's proberen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 heeft iemand een sreenshot van waar dat ding ligt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 Ik keek op een andere savegame, die ongeveer 15% compleet is, en daar kon ik hem gewoon pakken. De andere twee savegames waren 96 en 100%. Misschien ligt het eraan hoe ver je bent. ja, dat is waar, je kan er als hij er voor het eerst verschijnt wel bij, maar even later niet meer! :blink: heeft iemand een sreenshot van waar dat ding ligt? ik laat zo wel een screenshot zien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2004 niemand kan er bij en wist je al als je die kleren aan had dat de haitians je dan haten (voor de missie dat ja hun basis moet vernitigen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.