bigG Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 ik wou een coll file maken en ik meot colediter gebruiken (stond in een tutorial op die site van eclipes ) maar als ik colediter heb gedonwload en ik druk op ''alle bestanden uitpakken'' krijg ik een instaleer scherm. dan krijg ik het scherm waar je kan instellen waar je hem wilt instaleren, ik stel het in en druk op volgende maar dat geeft hij de foutmelding: ''onverwacht einde van bestand.'' weet iemand wat ik moet doen anders kan ik geen coll file maken.?¿ Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Deze foutmelding heb ik ook. Je kan hem ook gewoon downloaden van de site van Steve-M (ff googelen 'Steve-M'). Daar doet hij het in ieder geval wel, daar had ik hem tenminste vandaan . Let er wel op dat je dan ook de .dll van die site moet downloaden en die in dezelfde map als de colleditor moet zetten. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Op de pagina van Steve-M bij tools -> D3DX81ab.dll 1.0 Download de zip en zet het bestand die in de zip zit in dezelfde map als waar je de colleditor hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.