TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Nadat je de laatste bigfoot bij die boom bent tegengekomen en je na de cutscene wegloopt, kan je nog andere bigfoots zien rondlopen dus echt uitgestorven zijn ze niet. Het grappige is dat ze ook achterna worden gezeten door zombie's EDIT: Zijn er al mensen die naar binnen zijn gegaan in dat grote huis bij Tumbleweed?... Ik ben er al geweest en het is fake. Maar of het in de dlc zit weet ik niet. Daarom heb ik hulp nodig Deed samen met TekaLoca maar hij heeft nog geen lul gedaan. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 (bewerkt) Ik denk dat die juist aan zijn lul iets heeft gedaan Bewerkt: 28 oktober 2010 door arjan123nl Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Oke hoezo is de naam Mr. West Dickens. een easteregg ?" dat is gewoon een hele normale naam hoor, als je dat een easteregg vind ben je wel erg puberaal. Klopt, deze kan wel van de lijst af hoor. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 (bewerkt) Ik denk dat die juist aan zijn lul iets heeft gedaan Beetje flauw Oke hoezo is de naam Mr. West Dickens. een easteregg ?" dat is gewoon een hele normale naam hoor, als je dat een easteregg vind ben je wel erg puberaal. Klopt, deze kan wel van de lijst af hoor. Zal t veranderen. Bewerkt: 28 oktober 2010 door TheJesusOfSuburbia Reageren
pilot Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 (bewerkt) Nadat je de laatste bigfoot bij die boom bent tegengekomen en je na de cutscene wegloopt, kan je nog andere bigfoots zien rondlopen dus echt uitgestorven zijn ze niet. Het grappige is dat ze ook achterna worden gezeten door zombie's EDIT: Zijn er al mensen die naar binnen zijn gegaan in dat grote huis bij Tumbleweed?... Ik ben er al geweest en het is fake. Maar of het in de dlc zit weet ik niet. Daarom heb ik hulp nodig Deed samen met TekaLoca maar hij heeft nog geen lul gedaan. Ja fake in de normale game maar ik weet nog niet of het in Undead nightmare zit, daarom vroeg ik het. Ik weet wel dat er verrekt veel zombie's in dat huis zitten(volgens andere mensen op het forum van Reddeadwiki) dus dat is 1 reden dat ik daar nog niet in ben geweest . Ik denk dat ik morgen maar een bezoekje ga brengen. Bewerkt: 28 oktober 2010 door pilot Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 29 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 (bewerkt) Nadat je de laatste bigfoot bij die boom bent tegengekomen en je na de cutscene wegloopt, kan je nog andere bigfoots zien rondlopen dus echt uitgestorven zijn ze niet. Het grappige is dat ze ook achterna worden gezeten door zombie's EDIT: Zijn er al mensen die naar binnen zijn gegaan in dat grote huis bij Tumbleweed?... Ik ben er al geweest en het is fake. Maar of het in de dlc zit weet ik niet. Daarom heb ik hulp nodig Deed samen met TekaLoca maar hij heeft nog geen lul gedaan. Ja fake in de normale game maar ik weet nog niet of het in Undead nightmare zit, daarom vroeg ik het. Ik weet wel dat er verrekt veel zombie's in dat huis zitten(volgens andere mensen op het forum van Reddeadwiki) dus dat is 1 reden dat ik daar nog niet in ben geweest . Ik denk dat ik morgen maar een bezoekje ga brengen. Ik ben dr geweest en het is doodeng. Je moet wel alle lichten uitschieten. Meer kans dat hij/zij komt en het is enger Bewerkt: 29 oktober 2010 door TheJesusOfSuburbia Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 (bewerkt) Nadat je de laatste bigfoot bij die boom bent tegengekomen en je na de cutscene wegloopt, kan je nog andere bigfoots zien rondlopen dus echt uitgestorven zijn ze niet. Het grappige is dat ze ook achterna worden gezeten door zombie's EDIT: Zijn er al mensen die naar binnen zijn gegaan in dat grote huis bij Tumbleweed?... Ik ben er al geweest en het is fake. Maar of het in de dlc zit weet ik niet. Daarom heb ik hulp nodig Deed samen met TekaLoca maar hij heeft nog geen lul gedaan. Ik ben al een tijdje ziek, dus chill out he naamgenoot En trouwens dat Lochness monster is fake. En dan Bigfoot, die is toch ook echt. Alleen in Undead Nightmare Ik denk dat die juist aan zijn lul iets heeft gedaan Vind je je nu stoer? Bewerkt: 29 oktober 2010 door TekaLoca Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Wat TekaLoca zegt, de Sasquatch is nu wel bekend, er staat nog steeds wel Under Construction. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 januari 2011 Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 En dan zeggen dat ik geen lul doe Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 22 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Haha sorry naamgenood Ik ben niet zo actief meer. Alleen in het Lifestyle forum. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 (bewerkt) Heb ik inderdaad gemerkt Back ontopic.. Hier even geupdate tabellen: 1) Mythes [table=header]Mythe|Beschrijving|Status 1. Bigfoot|Hij loopt rond in Tall Trees en peert hem zo snel je hem ziet. Vandaar dat hij moeilijk te vinden is.|[b][color="#FF0000"]DLC[/color][/b] 2. Wolfman| Je loopt op je paard en binnen een enkele seconde is je paard dood en is Wolfman weg. Hij ziet er uit als een weerwolf en hij is snel.|[b][color="#FF0000"]Under Construction[/color][/b] 3. Tumbleweed Ghost| Zij bevind zich in de Mansion van Tumbleweed en als je haar ziet ben je random dood. Je moet er wel in de nacht komen anders is het te licht voor spoken.|[color="#FF0000"][b]Fake![/b][/color] 4. Loch Ness Monster| Je zou hem moeten zien in de rivier tussen Amerika en Mexico. Dit is moeilijk aangezien je niet kan zwemmen. Het bleek een vogel paard te zijn. Ik zal dit onderzoeken.|[b][color="#FF0000"]Under Construction[/color][/b] 4. Unicorn | Mythisch wezen dat alleen voorkomt in de DLC genaamd [b]Undead Nightmare[/b] | [color="#FF0000"]Real[/color] 5. Chupacabra | Mythisch wezen dat alleen voorkomt in de DLC genaamd [b]Undead Nightmare[/b] evenals de Unicorn | [color="#FF0000"]Real [/color][/table] 2) Mogelijke Easter Eggs [table=header]Easter Eggs Neem de tijd en ga een keer grafstenen bekijken. Je komt altijd wel wat leuks tegen. Soms hoor je in de Salloon:[i] "Rock 'n Roll!"[/i] Maar dat was er toen nog niet. Trophy/Achievement What About Handgrenades? Verwijzing naar een uitspraak en eventueel song Horseshoes and Handgrenades - Green Day. Trophy/Achievement 2 Guys 1 Coöp. Verwijzing naar 2 Guys 1 Cup. Simpel weg Donkey Lady. Hanging Rock. Op de kaart letterlijk een steen aan touwtjes. Als je een campfire joint vertellen ze soms verhalen over ene Red. Welbekend van Red Dead Revolver. Een man in Blackwater naast de bank zegt: [i]"I know you; you killed me before!"[/i] Draai je om en terug en hij is weg. De Trophy/Achievement ,[b]Six years in the making![/b] - [i]find and kill a sasquatch[/i], is een [u]mogelijke[/u] verwijzing naar de bigfoot mythe in GTA SA. Die [u]6[/u] jaar geleden uitkwam. [/table] Bewerkt: 22 januari 2011 door TekaLoca Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 22 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Ik voeg ze toe! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Ik ga morgen nog wat rondneuzen in RDR Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.