Dr.McShizzle Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Call Of Duty: Black Ops komt bijna uit en met de nieuwe Theater Mode kun je nu zeer makkelijk opnemen. Lijkt me wel leuk dus ik dacht: laat ik eens een introtje maken. Hier zit nog geen tekst of geluid bij (dat komt later). Gemaakt met Cinema 4D en een tutorial van YouTube. Zet het filmpje wel op 720p Comments? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 En wat stelt het voor? Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 En wat stelt het voor? Een bol die voorwerpen aantrekt naar verschillende plekken op die bol Het is abstract, het hoeft niet iets voor te stellen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Leuk en aardig, maar stop je er ook nog tekst bij? Anders vind ik hem een beetje saai en te lang, eerlijk gezegd. :$ Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Leuk en aardig, maar stop je er ook nog tekst bij? Anders vind ik hem een beetje saai en te lang, eerlijk gezegd. :$ Zie wat ik erbij heb geschreven Dit hoef ik toch niet tegen een mod te zeggen.. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Ik vind het wel wat hebben. En als er tekst en geluid bij komt, is het helemaal goed. Ik vind vooral dat het ideetje voor de intro leuk is. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 27 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Met geluid: Nog geen tekst, maar ik ben met een ander soort intro bezig waar tekst centraal staat. Dus dat komt nog. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Nu is ie wel een stukje beter. Het geluid klinkt nog wat saai, eerlijk gezegd... Zoals ik al zei in een andere post, geef ik geen cijfer, maar als ik die wél zou geven, dan zou ik hem zeker een stukje hoger zetten. Met geluid straalt de intro wat meer 'energie' uit, als ik het zo mag noemen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Als ik voor het eerst die video van je zag dacht ik dat je een nieuwe Xbox 360 'introtje' had gemaakt xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.