TekaLoca Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Hoi, ik wou daarnet wat zien op Social Club voor GTA IV, als ik dan naar Games ga, en ik klik op GTA IV, dan zegt ie dit: You cannot view the requested content. Wat kan de reden hiervoor zijn? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Misschien lag het er tijdelijk uit. Ik heb voor dit topic even mijn account gelinked om het ook te kunnen zien, maar ik heb nergens problemen mee. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Heb je de stats al gesynschroniseerd? Want rechtsboven zal altijd een knop (of wat dan ook) met de tekst 'Reconnect to PLAYSTATION network' of iets dergelijks... Indien je dit nog niet hebt gedaan, klik erop en log in op je PSN account of XBL account. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 Het probleem was dat ik ingelogd was met verkeerd account --' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.