Dotz Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Waar kan ik ''gta3.img'' & ''txd.img'' vinden? En hoe kan ik deze bestanden aanpassen? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 .../Rockstar Games/ - naam van de gta - /models/gta3.img En ik neem aan dat je met txd.img de particle.txd bedoelt? .../Rockstar Games/ - naam van de gta - /models/particle.txd Een .IMG bestand kun je openen met de GTA IMGtool. Een .TXD bestand kun je openen met TXD Workshop 4.0. Reageren
Dotz Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 .../Rockstar Games/ - naam van de gta - /models/gta3.img En ik neem aan dat je met txd.img de particle.txd bedoelt? .../Rockstar Games/ - naam van de gta - /models/particle.txd Een .IMG bestand kun je openen met de GTA IMGtool. Een .TXD bestand kun je openen met TXD Workshop 4.0. Ok, bedankt! Het ging overigens over GTA III! Nou ga ik slapen overigens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.