Jimmiefitz Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Zou dit net zoveel ophef veroorzaken als de poster van ''Sint''? Dit zouden ze ook nog is eng kunnen noemen voor kleine kinderen, hoewel ik dit dan meer zou snappen dan die poster. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Zou dit net zoveel ophef veroorzaken als de poster van ''Sint''? Dit zouden ze ook nog is eng kunnen noemen voor kleine kinderen, hoewel ik dit dan meer zou snappen dan die poster. natuurlijk niet die ophef is alleen omdat sinterklaas een kinder verhaal is eigenlijk best wel belachelijk maar die cover is eigenlijk gewoon als manhunt zeg maar is toch ook geen ophef over maar nu weer on-topic Reageren
Cheers. Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 heb je na de verhaallijn ook nog gewoon alle gesavede steden die nog aangevallen kunnen worden? Reageren
pilot Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 heb je na de verhaallijn ook nog gewoon alle gesavede steden die nog aangevallen kunnen worden? Ja, de steden worden nog steeds aangevallen na de verhaallijn en ze zijn er nog allemaal. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Vandaag de DLC gekocht en ik vind hem geweldig Wel jammer dat er geen variatie in de missies zit. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Ik ben nu langs de opdrachten om al die graveyards te cleanen, toen stond er de tekst dat ik moest wachten op West Dickens ofzo. Maar ik wacht nu al erg lang en ik vraag me af wat je moet doen om iets nieuws te kunnen beginnen of dat je gewoon moet blijven wachten. En is het normaal dat je sommige begraafplaatsen een tweede keer kan cleanen? Reageren
Hayte Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Zou dit net zoveel ophef veroorzaken als de poster van ''Sint''? Dit zouden ze ook nog is eng kunnen noemen voor kleine kinderen, hoewel ik dit dan meer zou snappen dan die poster. Kan je totaal niet vergelijken. Kinderen groeien op met de Sint, ze vertrouwen de Sint, etc. Het zou nogal fucked-up zijn als ze een poster zien met de Sint als enge wraaklustige moordenaar ofzo. Zou je kunnen vergelijken met je beste vriend die voor je ogen je vriendin aan het rapen is. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Ik ben nu langs de opdrachten om al die graveyards te cleanen, toen stond er de tekst dat ik moest wachten op West Dickens ofzo. Maar ik wacht nu al erg lang en ik vraag me af wat je moet doen om iets nieuws te kunnen beginnen of dat je gewoon moet blijven wachten. En is het normaal dat je sommige begraafplaatsen een tweede keer kan cleanen? Je moet wel een tijdje wachten. Je moet gewoon towns saven en tussendoor opslaan. En dan is t wel een keert tijd. En het is normaal dat je begraafplaatsen meerdere keren can cleansen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Ik ben nu langs de opdrachten om al die graveyards te cleanen, toen stond er de tekst dat ik moest wachten op West Dickens ofzo. Maar ik wacht nu al erg lang en ik vraag me af wat je moet doen om iets nieuws te kunnen beginnen of dat je gewoon moet blijven wachten. En is het normaal dat je sommige begraafplaatsen een tweede keer kan cleanen? Heb jij ook al de Stranger missies gedaan? Want die zijn nodig om verder te kunnen, als je die niet voltooit dan kan je niet verder. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Is UN wel een DLC om aan te raden? Want ik twijfel weer Reageren
benhelsloot Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 (bewerkt) Ik ben nu langs de opdrachten om al die graveyards te cleanen, toen stond er de tekst dat ik moest wachten op West Dickens ofzo. Maar ik wacht nu al erg lang en ik vraag me af wat je moet doen om iets nieuws te kunnen beginnen of dat je gewoon moet blijven wachten. En is het normaal dat je sommige begraafplaatsen een tweede keer kan cleanen? je moet zeker 5 snow violet en 5 desert sage zoeken je bent al de tweede die dat vraagt op deze topic ,lezen mensen hier niet wat de missies zijn ofzo Bewerkt: 5 november 2010 door benhelsloot Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Ik bedoel dat er stond dat ik West Dickens moest zoeken in Mexico, maar daar kan ik nog niet naartoe. Reageren
pilot Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 (bewerkt) Is UN wel een DLC om aan te raden? Want ik twijfel weer Als je van een kort, mooi en spannend verhaal houd en een leuke multiplayer mission zou ik hem kopen. De Challenges en random encounters zijn helemaal vernieuwd en er zijn een paar verassingen... Het enige wat je eigenlijk in Undead Nightmare moet, is waakzaam zijn. Hierboven: Weet je zeker dat het er stond? Bij mij stond er dat ik naar Solomon's Folly moest gaan na een paar dagen. En daar komt er een cutscene waarin hij zegt dat je een U.S. uniform bij mensen moet halen die uit het leger zijn gestapt en daarna naar de U.S. Army moet gaan. Je komt West Dickens niet tegen in Mexico, omdat hij niet over de grens kan. Bewerkt: 5 november 2010 door pilot Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Ja, het stond er, ook dat je in de tussentijd gewoon dingen moest doen. Maar ik wacht nu al 5 in-game dagen. Reageren
pilot Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Ja, het stond er, ook dat je in de tussentijd gewoon dingen moest doen. Maar ik wacht nu al 5 in-game dagen. Heb je al de missie's met Bigfoot gedaan of die onderdelen gehaald? Als je dit hebt gedaan weet ik helaas niet hoe ik je verder moet helpen. Als ik weer iets herinner van wat ik moest doen voordat ik die missie verder kon spelen, zeg ik het wel tegen je. Of een ander forumlid helpt je. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.