TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Je moet alle survivor missies doen. Jeweetwel die groene vraagtekens. Kijk anders bij journal, daar staat ook wat je nu moet doen en de survivors staan daar. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 ben je al een keer terug gegaan naar fort mercer daar begint ook een missie eigenlijk ik wanted maar je kan de eerste beschouwen als missie Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Naar die fort in Mexico gaan is ook een feest, lekker met die machinegeweer en kanonnen de zombies kapotmaken. Reageren
pilot Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 (bewerkt) Naar die fort in Mexico gaan is ook een feest, lekker met die machinegeweer en kanonnen de zombies kapotmaken. Ja, alleen ze spawnen echt letterlijk random . Denk je dat je elke zombie voor die poort voor eeuwig heb doodgemaakt, zijn er echt vlak achter je gelijk weer zombie's, terwijl je net 2 seconden geleden naar die plek keek. Spawnen als een geest vlak voor je neus vinden ze ook erg leuk... Bewerkt: 5 november 2010 door pilot Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Ik had alles wat jullie zeiden al gedaan, ik heb zo'n honderd keer achter elkaar gesaved en toen kwam het verlossende groene W-tje. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 kan je trophy's van de normale rdr ook halen bij UN Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 De niet Storyline verbonden wel denk ik. Ik heb ook de achievement Bullseye gehaald. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 november 2010 Rapport Geplaatst: 6 november 2010 kan je trophy's van de normale rdr ook halen bij UN Tropies zoals 500 kills of 250 headshots kan je halen bij UN net zoals jimmiefitz al zei. Ook kan je zo goed als alle multiplayer trophies halen in UN online. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Weet iemand wat een retcher is? Reageren
Cheers. Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 ik dacht een soort speciale zombie die groene ballen spuugt. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 (bewerkt) ik dacht een soort speciale zombie die groene ballen spuugt. Ahw die zijn irritant! Dit is inderdaad de Retcher. Bewerkt: 7 november 2010 door BoerBanaan Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Weet iemand wat een retcher is? Laat me raden, deze moet je levend vangen voor die gast die er een film van wil maken xD Reageren
.Corneria. Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 Weet iemand wat een retcher is? Laat me raden, deze moet je levend vangen voor die gast die er een film van wil maken xD Hoe weten ze het toch allemaal? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 9 november 2010 Rapport Geplaatst: 9 november 2010 (bewerkt) Weet iemand wat een retcher is? Laat me raden, deze moet je levend vangen voor die gast die er een film van wil maken xD Hoe weten ze het toch allemaal? Ik wist ook niet hoe ik er aan moest komen als ik niet eens wist wat het was Bewerkt: 9 november 2010 door Sjorszzz Reageren
Cheers. Geplaatst: 10 november 2010 Rapport Geplaatst: 10 november 2010 ik gokte maar wat...... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.