Jump to content

Vodafone Blox


GTAgangsta

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb sinds vandaag Vodafone prepaid. Ik wil Blox aanvragen voor sms.

Mijn vraag is: vervalt Blox aan het einde van de maand of gaat het sowieso 30 dagen mee?

alvast bedankt : )

Zodra je je aanmeld voor blox gaat het 30 dagen mee. Zodra je de laatste dag nadert van je blox, krijg je een SMSje van Vodafone waarin staat dat het je laatste dag is dat die Blox is geactiveerd.

P.S. Het staat er ook allemaal bij he op Vodafone.nl!

Edit: Het hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor Blox je neemt; Zorgeloos SMS, Zorgeloos Internet, Voordeel op Reis, Voordeel naar Buitenland en Voordeel naar Vast gelden voor 30 dagen. Even een kwestie van goed lezen.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraagje over de blox van Vodafone.

Ik heb zelf een prepaid en ik zou graag wel wat internet willen. Toen kwam ik op Zorgeloos internet blox uit, maar daar staat iets van datalimieten en ze zeggen dat je daar makkelijk overheen gaat. Is mijn vraag hier is dat ook zo? De datelimiet is bij vodafone volgens mij 250 mb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraagje over de blox van Vodafone.

Ik heb zelf een prepaid en ik zou graag wel wat internet willen. Toen kwam ik op Zorgeloos internet blox uit, maar daar staat iets van datalimieten en ze zeggen dat je daar makkelijk overheen gaat. Is mijn vraag hier is dat ook zo? De datelimiet is bij vodafone volgens mij 250 mb.

Mja dat werkt een beetje vaag, ze zeggen dat ze een "fair-use-policy”. Dat wil zeggen dat je niet meer als 10x over het gemiddelde mag komen. Of dat precies 250mb is dat weet ik niet zo. Ik weet wel, ik gebruik het ook en ik zit maximaal op Ebuddy e.d. en bij mij zijn ze nog nooit wezen zeuren daarover. Zo snel raak je daar niet overheen iniedergeval.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraagje over de blox van Vodafone.

Ik heb zelf een prepaid en ik zou graag wel wat internet willen. Toen kwam ik op Zorgeloos internet blox uit, maar daar staat iets van datalimieten en ze zeggen dat je daar makkelijk overheen gaat. Is mijn vraag hier is dat ook zo? De datelimiet is bij vodafone volgens mij 250 mb.

Mja dat werkt een beetje vaag, ze zeggen dat ze een "fair-use-policy”. Dat wil zeggen dat je niet meer als 10x over het gemiddelde mag komen. Of dat precies 250mb is dat weet ik niet zo. Ik weet wel, ik gebruik het ook en ik zit maximaal op Ebuddy e.d. en bij mij zijn ze nog nooit wezen zeuren daarover. Zo snel raak je daar niet overheen iniedergeval.

Ooww.. Ja, ik ga het denk gebruiken voor ebuddy dan, maar ook voor sites als,voetbalzone, vi.nl, hyves etc.. Dan zou ik er toch niet makkelijk overheen gaan? Ik lees op veel andere sites dat ze binnen een maand over hun limiet heen zijn. Welke sites gebruik jij dan en hoeveel mb/kb is dan een pagina van een site?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dus met een pre-paid gsm kun je via Zorgeloos internet Blox, overal internet hebben, tot 250 mb.

Als je dan 'zorgeloos internet aan' naar 4000 smst, wordt er €9,50 van je prepaid tegoed gehaald en dan heb je 30 dagen internet.. klinkt simpel toch?

Kan iemand dit bevestigen?

Dank! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dus met een pre-paid gsm kun je via Zorgeloos internet Blox, overal internet hebben, tot 250 mb.

Als je dan 'zorgeloos internet aan' naar 4000 smst, wordt er €9,50 van je prepaid tegoed gehaald en dan heb je 30 dagen internet.. klinkt simpel toch?

Kan iemand dit bevestigen?

Dank! _O_

Dat is correct, zorg dus dat je minimaal 9,50 euro prepaid tegoed hebt.

Is waar, maar ik heb nog niet aangeschaft. Ga ik wel binnenkort doen. Verder staat het op de site van Vodafone alles, maar mijn vraag is. Hoe snel zul je over die limiet heen gaan?

Niet snel, ik heb zelf een abonnement, per maand kan ik 1024mb gebruiken. Ik zit maximaal op internet via GSM; Hyves, Facebook, Twitter, Ebuddy, Youtube etc. En er gaat weinig vanaf. Als je veel download zoals bepaalde applicaties voor je GSM dan gaat het natuurlijk wel heel erg snel, maar dat is ook erg logisch. Maar anders verbruik je echt weinig hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ooww.. Ja, ik ga het denk gebruiken voor ebuddy dan, maar ook voor sites als,voetbalzone, vi.nl, hyves etc.. Dan zou ik er toch niet makkelijk overheen gaan? Ik lees op veel andere sites dat ze binnen een maand over hun limiet heen zijn. Welke sites gebruik jij dan en hoeveel mb/kb is dan een pagina van een site?

Sommige sites hebben applicaties zodat je minder verbruikt qua mb's of hebben mobiele/iphone sites, zoals hyves zodat ze bv. geen onnodige plaatjes laden om je verbruik te verminderen en pagina's sneller te laten laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je een gsm met wifi koopt, kun je thuis wel zolang internetten als je wilt. (na joun internet code te hebben ingevoerd)

Maar als je niet thuis bent heb je er niks aan.

Eigenlijk wel, er zijn gebieden waar je gewoon (gratis) wifi kunt ontvangen. Vooral in de wat grotere steden kom je er gauw mee in aanmerking. Als ik me niet vergis kun je op plaatsen zoals NS stations, Macdonnalds en een groot aantal winkels gratis gebruik maken van Wifi.

Het is altijd handig om het te hebben op je GSM, alleen als je het constant laat zoeken, dan vreet het best wel veel stroom.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

FF een vraagje, Ik heb nu blox, maar kun je ook ergens zien hoeveel kb/mb's je hebt gebruikt?? Ik bedoel dat je ergens kan zien of je al aan de 250 mb zit.

Zover ik weet kun je dat met blox niet zien, tenminste toen ik mijn samsung star qwerty nog had toen kon ik het nooit zien. Ik heb nu de HTC Desire HD, abbo natuurlijk en daar kun je het wel zien. Maar met gewoon prepaid kan dat dacht ik niet, tenminste niet vanaf vodafone. Misschien dat je het wel ergens op je GSM kunt vinden hoeveel kb's je hebt verbruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...