Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Freestyle

Recommended Posts

Geplaatst:

Het heeft even geduurd maar we gaan weer een echte strijd zien met als thema: Freestyle. Maar liefst vijf deelnemers waren hier voor in en hebben een signature ingestuurd om die felbegeerde header-spot in te nemen voor een maand. Ik wens jullie allemaal heel veel succes.

Stemmen doe je als volgt:

[b]Naam: (verplicht)[/b]
[b]Waarom:(niet verplicht)[/b]

Je kunt de ingezonden signatures hier bekijken.

Geplaatst: (bewerkt)

Naam: Jesperkaj

Waarom: Ik moet zeggen dat ik van alle deelnemers beter werk heb gezien, dus ik vond het lastig om een keuze te maken. De signature van Jesperkaj straalt een bepaald sfeertje uit. Barcelona - Real Madrid is natuurlijk een beladen wedstrijd, en dat straalt de signature ook uit. Het is alsof de spelers in een compleet andere wereld terecht zijn gekomen, en dat trekt mij wel.

En dan maak ik van de gelegenheid ook nog even gebruik om alle andere deelnemers veel succes te wensen. :tu:

Bewerkt: door Empire
Geplaatst:

Naam: GwnHugo

Waarom: Een knap werkje, dat voor mij het mooiste oogt. De effecten zorgen ervoor dat de render er goed uitspringt en de lichte kleuren maken het werk af.

Geplaatst:

Naam: Empire

Waarom: Ik twijfelde tussen GwnHugo en Empire, maar stem dus op de laatste omdat er meer diepte in zit.

Geplaatst:

Naam: Empire

Waarom: De mooie lichteffecten op deze signature geven bij mij de doorslag. Het was wat mij betreft spannend tussen Empire, GwnHugo en Jesperkaj.

Geplaatst:

Naam: GwnHugo

Waarom: Deze signature vind ik toch wel het mooiste. Vooral de combinatie qua kleuren bevalt mij erg goed. Het oogt niet te druk en het komt allemaal mooi door elkaar over. Je hebt ook een aantal leuke effecten gebruikt, en dat maakt het ook compleet. De achtergrond past er ook prima bij, lekker strak en zeker niet té opvallend. Kortom, een knap stukje werk wat mij betreft.

De overige zijn natuurlijk ook uitstekend, alleen sprong deze er bij mij meteen uit. ^_^

Geplaatst:

Het werd echt even spannend tussen Empire en GwnHugo, maar Empire wist met 5 stemmen tegen de 4 die aan GwnHugo werden gegeven de prijs te pakken. Gefeliciteerd met je overwinning Empire! Jouw ingezonden signature komt zo snel mogelijk als header boven aan het Graphics forum. Iedereen bedankt voor het mee doen en natuurlijk ook de stemmers!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...