gm_jerry Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 hallo ik maak allemaal mods en ik heb me eerste skin mod voor gta san andreas gemaakt ik ben er best wel trots op nou wat vinden jullie ervan Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Als je zelf kritisch kijkt er naar, wat vind je er zelf dan van? Het is gewoon de normale skin maar dan met paint een of andere enge roze kleur erover heen. Reageren
gm_jerry Geplaatst: 27 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Als je zelf kritisch kijkt er naar, wat vind je er zelf dan van? Het is gewoon de normale skin maar dan met paint een of andere enge roze kleur erover heen. oke maar het is toch wel leuk om er mee in een game te lopen en ik begin ook maar net met mods ik doe het all iets van 3 dagen en ik weet nog niet wat de makelijkste marnier is om een voertuig mod the maken Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Je kan beter een professioneel fotobewerkingprogramma gaan gebruiken zoals Photoshop en daarmee oefenen. Daar krijg je veel betere resultaten mee. Reageren
gm_jerry Geplaatst: 27 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Je kan beter een professioneel fotobewerkingprogramma gaan gebruiken zoals Photoshop en daarmee oefenen. Daar krijg je veel betere resultaten mee. oh ja maar dan krijg je toch het zelfde resultaat? Reageren
Beagle Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Met Paint kan je alleen dit maken. Met Photoshop kun je echt coole dingen faken: En Paint is.. Nou.. Wat jij dus liet zien. Reageren
gm_jerry Geplaatst: 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Met Paint kan je alleen dit maken. Met Photoshop kun je echt coole dingen faken: En Paint is.. Nou.. Wat jij dus liet zien. oke dan weet ik dat ik heb intusen een andere skin mod gemaakt en ik keek even en vind deze mooier Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 (bewerkt) Sorry dat ik het zeg maar m,n tanden vallen uit mijn mond, zo lijlek, Sorry maar iedereen heeft zijn eigen smaak >>> Door Beagle: Dit is enkel afzeiken, wat opbouwende kritiek is gewenst.<<< Sorry... Bewerkt: 21 november 2010 door Ultimate-Killer Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Waar kan je hem downloaden? dan weet ik de TXD en de DFF dinges van CJ moet ze weten voor army skin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.