Junkste Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 Hoi, Ik heb een beetje iets vreemds in m'n spel. bij Stats--> Gangs Staat Terriories held 56 van de 56 en dan bij percentage staat 98.25%? moet dit niet 100% zijn? Of komt het misschien omdat ik sommige gedeeld heb. Hoe kan ik die dan weer helemaal van mij krijgen? Later 0 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 Kan het dat je het hele kleine stukje van het Jefferson Motel niet bezit? 0 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 Je moet goed op de map kijken of je ze allemaal heb veroverd, het kan nog wel eens zo zijn dat een klein stukje gebied is overgeslagen. 0 Reageren
Junkste Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Kan het dat je het hele kleine stukje van het Jefferson Motel niet bezit? Ja oké maar hoe kan ik die dan krijgen? 0 Reageren
Nissan Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Daar spawnen Ballas gangmembers op de stoepen rond het Motel. Schiet er 3 af, win de War en je hebt het territorium . 0 Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Het is wel een probleem dat ze er niet altijd staan, je moet als ze er een keer niet staan een andere terug komen. Ze spawnen meestal op de binnenplaats. Verder moet je het doen zoals CG het uitlegt. 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.