Cherrim Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Nou, ik heb dus die expansie gekocht eergisteren en wil hem downloaden lukte al een paar keer niet. Vanmorgen geprobeerd en het werkte en installerde meteen. Alleen naar de installatie kan ik nergens vinden waar het spel staat op mijn PS3. Weet iemand waar ik dan moet kijken voor dit probleem ? Gr. Joey Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Heb je de disc of gedownload? Gedownload vind je op de originele IV schijf. En met de disc doe je de disc er gewoon in. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Als je hem hebt geïnstalleerd hebt kan je hem opstarten door Grand Theft auto IV op te starten en dan de savegame van The Ballad of Gay Tony te laden. Reageren
Nissan Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Gaat een beetje moeilijk als hij de game nog niet gespeeld heeft . Je moet dan naar "Game" gaan en dan op New Game drukken. Dan krijg je de keuze of je een Story uit IV of TBoGT wil doen . Reageren
Cherrim Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Gaat een beetje moeilijk als hij de game nog niet gespeeld heeft . Je moet dan naar "Game" gaan en dan op New Game drukken. Dan krijg je de keuze of je een Story uit IV of TBoGT wil doen . Ahha thanks guys!! Wist dit dus echt niet. Tevens had ik ook het probleem dat ik op me PS3 de GTA IV met de code BLUS had en moes de BLES hebben en die heb ik ook nu dus kan hem spelen. De gay tony kon ik al kiezen bij het opstarten de andere niet. Nu heb ik die andere deel van gta ook thanks allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.