Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 Bij de locaties staat dat hij bij dat hij bij de VCPD te vinden is in Washington. Ik zie hem niet:P Waar precies, iemand screen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 (bewerkt) Op deze plek zit het politiebureau dat jij bedoelt. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=VC&title=&set=587,549 Bewerkt: 27 oktober 2010 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 27 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 Snap ik ook wel. Maar waar precies bevind zich de gasgranaat ? Kan hem niet vinden. Iemand daarvan een screen:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 (bewerkt) De traangasgranaat (die jij waarschijnlijk bedoelt) is alleen te vinden op die locatie op de PS2. Op andere consoles ligt daar een gewone granaat. Bewerkt: 27 oktober 2010 door Donald F. Duck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 Dat gasgranaatding waar je het over hebt kan je alleen hebben op LCS met een trainer.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTARM Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 (bewerkt) Bij Vice City ligt geloof ik inderdaad een gas(rook) granaat. Of ik moet me helemaal vergissen en VCS Bedoelen.Dan hoort die te liggen aan de achterkant van het politiebureau, waar ook de auto's staan. Tegen de muur in een hoekje op die verhoging voor de politie auto's Had gelijk Hier liggen de traansgasgranaten, maar alleen als je Vice City op PS2 hebt Bewerkt: 27 oktober 2010 door GTARM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GFXSource Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2010 ik weet ook niet srry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 28 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2010 Huh, die granaat, bij mij op de PS2, is een normale granaat.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTARM Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2010 Dan weet ik het ook niet meer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2010 (bewerkt) Meschien is hij alleen te vinden in de eerste versies die R* hefft gemaakt... Bewerkt: 29 oktober 2010 door redfire18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTARM Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 Dat zou een mogelijkheid zijn want ik heb hem daar toch echt liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2010 @ MR.Niko-Bellic & GTARM: Wanneer hebben jullie jullie GTA Vice City's gekocht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2010 Dacht ergens in 2006 ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2010 Dacht ergens in 2006 ofzo. alleen de eerste uitgaves hebben gasgranaten. daarna zijn ze uit het spel gehaald je kan ze alleen nog op de pc krijgen d.m.v savegames downloaden of een save game editor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 21 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2010 Of door middel van mods zou je ze nog kunnen krijgen. Alleen heb je er weinig aan, je hoeft ze nooit in het spel te gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.