Jump to content

air raid

PuffDawg

Recommended Posts

Gebruik ook de zoekfunctie daar kun je ook veel vinden over de missie van "air raid"

klik

Goed om je heen kijken en schiet ze alvast van zo ver mogelijk.

Edit: Cheats gebruiken vind ik naar mijn mening niet echt bepaald eerlijk.

Ik weet heus wel dat je het kan uitspelen.

Dan heb je nog wat aan het spel, probeer maar wat ik zei en hopelijk lukt het je.

Misschien de cheat dat je alle voertuigen kan opblazen, maar probeer eerst nog even zonder. Dan weet je van je zelf dat je het ook zonder cheats kan. ;)

Bewerkt: door .Levi.
Delen op andere websites

en als ik nou eens zou cheaten zou het dan lukken met de cheat voor alles in slowmotion te doen

Ja, dit is een zeer goeie cheat voor die missie.

die cheat voor slowmotion werkt niet bij mij :(

Delen op andere websites

de slowmotion code vind ik niet erg goed want ik krijg het dan niet meer uit ik weet niet of dat bij andere ook zo is. ik had dus de blaas alle auto's (en vliegtuigen) code gebruikt.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

ik vindt niet dat je codes moet gebruiken het spel is gemaakt zodat je het zonder codes kunt spelen met codes gaat het misschien iets sneller maar wat heb je er dan aan?? deze missie was goed te spelen zonder codes het was niet de makkelijkste missie die er bij zit maar zonder codes heb ik het in 2x gedaan en ik ben echt niet zo'n goede gamer. gewoon rustig blijven en goed richten. suc6 allemaal!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...