Jump to content

Richten


Mr.Niko-Bellic

Recommended Posts

Met multiplayer, kan ik opeens niet meer richten, door op L2 en R2 te drukken, Ik moet nu zelf bewegen met mijn geweer. Dus als ik op iemand wil richten, gaat dat dingetje niet gelijk naar de persoon..

>>> Door Jacky-2007: Verplaatst naar MP fora.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

De hosts (mensen die de game starten en beheren) hebben zelf de mogelijkheid dit aan te passen. Meestal doen ze dit dan om de mode (bijvoorbeeld (Team) Deathmatch) moeilijker te maken). Je kunt natuurlijk aan de host vragen of hij dit uit kan schakelen, maar je kunt ook zoals GTARM al zei, een eigen game hosten (starten en beheren). Dan heb je de mogelijkheid dit zelf aan te passen.

Ik snap dat als Free-Aim aan staat, dit irritant kan zijn. Ik stop dan meestal met het spelletje, maar soms kijk ik eerst even of mijn tegenstanders moeilijk te doden zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het al ontdekt. Als je naar je telefoon > Multiplayer gaat, kan je iets kiezen, waardoor je dit kan wijzigen. Jullie antwoorden kloppen dus niet.

:7 nee dat is niet waar.

Op het begin staat het op aan. Dan heb jij t verandert.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het al ontdekt. Als je naar je telefoon > Multiplayer gaat, kan je iets kiezen, waardoor je dit kan wijzigen. Jullie antwoorden kloppen dus niet.

nee daar kan je niks wijzigen, daar kan je naar games zoeken, en dus met de filters naar games zoeken die auto-aim toestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het al ontdekt. Als je naar je telefoon > Multiplayer gaat, kan je iets kiezen, waardoor je dit kan wijzigen. Jullie antwoorden kloppen dus niet.

nee daar kan je niks wijzigen, daar kan je naar games zoeken, en dus met de filters naar games zoeken die auto-aim toestaan.

Bij options staat dat. Of is dat alleen voor politie?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het wel instellen via je telefoon (Als je nog in de story mode zit)

Je doet dit:

Telefoon >> Multiplayer >> preferences >> Je kan nu bijna alles instellen naar je voorkeur.

Je zal daarna een game joinen met jouw instellingen. ;)

Of begrijp ik het weer verkeerd.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt via 'Preferences' alleen instellen of je politie wilt, welke soort aiming je wilt (free of auto) en nog iets, maar weet niet meer wat. :7 Maar dus niet bíjna alles. :engel:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het wel instellen via je telefoon (Als je nog in de story mode zit)

Je doet dit:

Telefoon >> Multiplayer >> preferences >> Je kan nu bijna alles instellen naar je voorkeur.

Je zal daarna een game joinen met jouw instellingen. ;)

Of begrijp ik het weer verkeerd.. :7

Dan zoek je dus naar games die die instellingen heeft waar jij naar zoekt, je stelt het niet zelf in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...