Flashingdemon666 Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 (bewerkt) Ik heb de laatste tijd last van een irritant probleem als ik stream filmpjes wil kijken. Als ik naar fullscreen ga, krijg ik lag, terwijl ik op het normale schermpje wel alles goed kan zien. Dit gebeurt bijna zo'n beetje bij iedere filmpjes site. Ik heb al cc cleaner over FF gegooit, en heb niet veel processen op de achtergrond aan staan of andere tabbladen open. Wat moet ik nou doen om bijvoorbeeld TGWTG weer full screen te kunnen zien? A.u.b. geen reacties zoals 'flash is slecht gebruik html5' of 'koop een mac'. Daar heb ik dus niets aan. Bewerkt: 27 oktober 2010 door Flashingdemon666 Reageren
iefen Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 bij youtube als je fullscreen doet gaat hij meteen naar de hoogste qualtiteit( meestal 720p) dus moet je ff in die balk bij YT gewoon weer op 360p klikken ofzow Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Ter aanvulling op iefen: ga naar account-instellingen op YouTube > Instellingen voor afspelen > Video's altijd in HD afspelen bij overschakeling naar volledige schermweergave (indien beschikbaar) uitvinken als dat aangevinkt staat. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Bij youtube en video google heb ik het vreemd genoeg niet. Ik heb het dan weer wel bij sites als tgwtg. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Niemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.