Jump to content

Fullscreen probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de laatste tijd last van een irritant probleem als ik stream filmpjes wil kijken. Als ik naar fullscreen ga, krijg ik lag, terwijl ik op het normale schermpje wel alles goed kan zien. Dit gebeurt bijna zo'n beetje bij iedere filmpjes site. Ik heb al cc cleaner over FF gegooit, en heb niet veel processen op de achtergrond aan staan of andere tabbladen open. Wat moet ik nou doen om bijvoorbeeld TGWTG weer full screen te kunnen zien?

A.u.b. geen reacties zoals 'flash is slecht gebruik html5' of 'koop een mac'. Daar heb ik dus niets aan. :)

Bewerkt: door Flashingdemon666
Geplaatst:

bij youtube als je fullscreen doet gaat hij meteen naar de hoogste qualtiteit( meestal 720p)

dus moet je ff in die balk bij YT gewoon weer op 360p klikken ofzow

Geplaatst:

Ter aanvulling op iefen: ga naar account-instellingen op YouTube > Instellingen voor afspelen > Video's altijd in HD afspelen bij overschakeling naar volledige schermweergave (indien beschikbaar) uitvinken als dat aangevinkt staat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...