grandtheftauto... Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Hey, ik heb bij Halo: Reach gratis 48-hour Gold maar als ik bij de Makro weer een komt, stel maar... kan ik dat weer opnieuw doen? of is dat maar 1x en daarna helaas pindakaas?
Dr.McShizzle Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Hey, ik heb bij Halo: Reach gratis 48-hour Gold maar als ik bij de Makro weer een komt, stel maar... kan ik dat weer opnieuw doen? of is dat maar 1x en daarna helaas pindakaas? Je kunt een 48 uurs trail maar 1 keer invoeren als je dat wilde weten. Wat is de Makro?
Cheers. Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Hey, ik heb bij Halo: Reach gratis 48-hour Gold maar als ik bij de Makro weer een komt, stel maar... kan ik dat weer opnieuw doen? of is dat maar 1x en daarna helaas pindakaas? Je kunt een 48 uurs trail maar 1 keer invoeren als je dat wilde weten. Wat is de Makro? een hele grote winkel waar je volgens mij met een speciale pas naar binnen komt.
Rullez Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Hey, ik heb bij Halo: Reach gratis 48-hour Gold maar als ik bij de Makro weer een komt, stel maar... kan ik dat weer opnieuw doen? of is dat maar 1x en daarna helaas pindakaas? Je kunt een 48 uurs trail maar 1 keer invoeren als je dat wilde weten. Wat is de Makro? een hele grote winkel waar je volgens mij met een speciale pas naar binnen komt. Makro is een groothandel voor mensen met een eigen bedrijf waar je inderdaad alleen inkomt met een speciale pas. Erg leuke winkel al zeg ik het zelf Zo'n beetje al mijn elektronica komt ervan dan.
TekaLoca Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 (bewerkt) Ik geraakte in de Makro zonder pasje hoor Sorry Visser Bewerkt: 27 oktober 2010 door TekaLoca
Visser23 Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Dit is een gamesforum, niet voor supermarkten of wat het dan ook mag zijn. Ontopic aub.
PrioX Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Je kan zo veel 48 uur kaarten invoeren als je wilt.. Als het maar niet dezelfde is
Joriz Geplaatst: 27 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2010 Ik geraakte in de Makro zonder pasje hoor Totaal offtopic:Zonder Makro pas kan je niet afrekenen dus dan schiet je alsnog niets op. Makro is een zeer grote groothandel voor levenswaren maar ook diverse andere troep voor bedrijven. Alle prijzen zijn meestal per stuk terwijl alles per veel is verpakt. Ook dien je overal ook nog eens 19% BTW bij op te tellen (diverse voedingsware 6%). Dus je denkt dat het goedkoop is maar je betaald altijd weer veel te veel. Tevens zijn acties altijd bij de supermarkt voordeliger. Ontopic: Is het niet het idee na een trial dat je besluit te gaan betalen voor een dienst aangezien je hem goed vindt of niet gaat betalen aangezien je de dienst niet goed vindt?
grandtheftauto... Geplaatst: 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 On-topic: Ik kan dus zoveel invoeren? of niet? Off-topic: Je hebt de Makro, Hanos, Sligro, VHC, Rennes & Horeca totaal, mijn vader heeft een bedrijf dus ik heb voor al die winkels een pasje . En Joriz, de Makro is goedkoper dan de supermarkt, dat lijkt alleen zo want als je nagaat kost het mischien 20% meer maar je krijgt ook zelf 25% meer snoep of wat je kocht.
rienie Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Hoe de fuck kan je dan als je bijvoorbeeld een game koopt 25% extra hebben. XD
Dr.McShizzle Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 On-topic: Ik kan dus zoveel invoeren? of niet? Als je een 48-uurs trail invoert en daarna nog 1, zal je 48 uur verlengt worden naar 96 uur. Als je bijv. een jaar Gold hebt zal je abonnement met 48 uur verlengt worden.
grandtheftauto... Geplaatst: 29 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 On-topic: Ik kan dus zoveel invoeren? of niet? Als je een 48-uurs trail invoert en daarna nog 1, zal je 48 uur verlengt worden naar 96 uur. Als je bijv. een jaar Gold hebt zal je abonnement met 48 uur verlengt worden. ok ty
Dotz Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Hey, ik heb bij Halo: Reach gratis 48-hour Gold maar als ik bij de Makro weer een komt, stel maar... kan ik dat weer opnieuw doen? of is dat maar 1x en daarna helaas pindakaas? Je kunt een 48 uurs trail maar 1 keer invoeren als je dat wilde weten. Wat is de Makro? een hele grote winkel waar je volgens mij met een speciale pas naar binnen komt. Makro is een groothandel voor mensen met een eigen bedrijf waar je inderdaad alleen inkomt met een speciale pas. Erg leuke winkel al zeg ik het zelf Zo'n beetje al mijn elektronica komt ervan dan. Waar haal je zo'n pas? Toch niet bij de KvK, hoop ik. Ik geraakte in de Makro zonder pasje hoor
Cheers. Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Dotz je kan hem krijgen via een bedrijf waar je werkt voor zover ik weet.
grandtheftauto... Geplaatst: 7 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Nee, op de site moet je je aanmelden maar je moet je bedrijfsgegevens invoeren zoals de KvK, telefoon nummer etc. En dan een paar daagjes wachte en je krijgt hem door de brievenbus in een pakje Ook kun je bellen en kun je hem daar laten maken, als je dan daar heen gaat kun je je pasje ophalen.
Recommended Posts