Jump to content

[signature aanvraag] Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Bij deze weer een nieuwe graphics aanvraag, maar ditmaal een signature. Zoals je ziet, heet ik Grand Theft Auto TOM; ik wil graag een signature die met mijn naam te maken heeft. Het probleem is dat er geen echte Grand Theft Auto TOM bestaat, dus vraag ik je een beetje te improviseren.

Type: Signature

Stijl: Grand Theft Auto TOM

Grootte: 500×150

Voorbeeld: Eigen keus, als het maar met Grand Theft Auto te maken heeft. Mocht je geen idee hebben van welke GTA je plaatjes wilt gebruiken, het mag van GTA IV, TLAD en/of TBOGT afkomstig zijn. ;)

Tekst: "Grand Theft Auto TOM, out now!" het liefst in mooi lettertype, waar ik zelf naderhand op wil oordelen. het liefst heb ik dat "Out now" rechtsonder in de hoek staat.

Rand: Ik zou de hoeken het liefst mooi rond willen hebben, met kleuren die passen bij de gekozen GTA's. En eventueel schaduw mag ook. Ook wil ik graag dat er tussen elk plaatje die in de signature staat, lijnen willen hebben.

Kleuren: Orginele kleuren behouden.

Render (optioneel):

Extra (optioneel): Ik hoop dat dit niet teveel gevraag is, aangezien ik soms nogal wat meer verwacht dan gevraagd.

Ik zou zeggen, succes aan degene die hem wil maken. :tu:

Mvg,

Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:

Wel dit is hem vind je hem niet mooi maak ik wel een nieuwe maar moet snel weer doen wou hem daarom ook nu even snel doen dus ik hoor het nog wel ;)

post-126578-1288432733,52.png

post-126578-1288432733,52.png

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb liever dat GTA gewoon voluit is geschreven, dus 'Grand Theft Auto'. Ook had ik graag gewild dat 'TOM' een ander font zou kunnen krijgen.

De afbeelding is mooi gekozen. :tu:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ik heb liever dat GTA gewoon voluit is geschreven, dus 'Grand Theft Auto'. Ook had ik graag gewild dat 'TOM' een ander font zou kunnen krijgen.

De afbeelding is mooi gekozen. :tu:

Ik zal hem voor je gaan aanpassen ;)

Geplaatst:

Ik wil niet onbeleefd gaan doen, maar komt er nog wat van? :puh:

haha, zal ik het GFXsource even persoonlijk vragen, zie hem vanavond bij de training

Geplaatst:

Oke, dan weet ik dat. :) Ik heb geen haast, dus het maakt verder niet zo zéér veel uit...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...