gtajoure Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 hallo! kan ik ergens een soort van freeroam downloaden? waar je alle wapens hebt en alle auto's en personen? m.v.g gtajoure 0 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Ja dat kan, dan moet je hier even zoeken, je komt daar vast wel wat tegen. 0 Reageren
gtajoure Geplaatst: 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Ja dat kan, dan moet je hier even zoeken, je komt daar vast wel wat tegen. ik zoek ook 1 in het nederlands is die er ook? 0 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2010 Ben bang van niet. Je kunt natuurlijk even zoeken. Maar 1 ding: Scriptaal blijft engels. 0 Reageren
Morph1 Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 whohoe, goed dat iedereen engels kan toggg... zo niet kan je stoppen 0 Reageren
willemnz Geplaatst: 2 november 2010 Rapport Geplaatst: 2 november 2010 Dat dacht ik ook, om deze scripttaal een beetje te kunnen leren zul je vooral engels nodig hebben omdat de meeste tutorials ook wel in engels zijn, en de scripttaal is sowieso niet voor de nederlandse taal gemaakt. je kunt wel een vehicle selection menu ofzo op je server zetten zodat je uit alle auto's kan kiezen. die staat er ook ergens tussen op het SA-MP forum, weet alleen niet waar. 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.