rora Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Hoi Ik heb nu windows 7 Ik doe dit ; 1. Ik doe mijn CD erin 2. Ik klik op de linkse vak. Maar dan komt er Take Two Interactive Software. Moet ik dan op Ja klikken? Ik zijk miss wel veel maarja straks doet ie het niet meer Kan iemand even goed uitleggen wat ik moet doen? Reageren
Flokkert Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Wat bedoel je met het linkse vak? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Kan je het misschien iets uitgebreider vertellen het is nogal vaag.. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 De TS bedoelt waarschijnlijk zo'n achter venster; waarbij hij op de linkse knop drukt om verder te gaan (dit moet ook). Daarna zal de installatie gewoon starten en moet je gewoon de stappen volgen, je mag dan ook gewoon op Ja drukken als ze je iets vragen, je kan niets verkeerds doen. ;-) Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 (bewerkt) Sorry verkeerde post :$ Bewerkt: 29 oktober 2010 door TheJesusOfSuburbia Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 (bewerkt) Iiiilegaaaaal!!!! Nee serieus deze is illegaal. wat hannes laat zien dat doet hij bij iedereen bij mij doet hij dat ook maar waarom denk je dat het illegaal versie heeft? Bewerkt: 29 oktober 2010 door dennis313 Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Ja kwam ik net achter :$ Dacht alleen omdat de letters tekentjes waren. En dacht dat het een post van rora was :$ Sorry.. Reageren
Cheers. Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 dat krijgt iedereen als je hem instaleert je moet wachten en dan komt er een venster dan je hem kan downloaden. Reageren
rora Geplaatst: 31 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Wat bedoel je met het linkse vak? Als je de cd erin doet staan er 2 van die vakjes bij mij ... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2010 Wat bedoel je met het linkse vak? Als je de cd erin doet staan er 2 van die vakjes bij mij ... Dat had ik dus al uitgelegd. Volg gewoon overal de stappen (klik dus op Ja) en het spel zal geïnstalleerd worden. Zo moeilijk is het niet. Reageren
rora Geplaatst: 3 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2010 Uhh Illigale verie Nee hoor Zal wel beetje fake zijn he als bart smit dat doet Maar erg bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.