obrak Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Hai! Ik heb een half jaartje geleden eindelijk GTA IV gekocht, het spel deed het prima, tot!: Ik hem 1 weekje niet meer speelde, daarna deed hij het niet meer, als ik hem nu opstart zegt hij: GTA IV.EXE WERKT NIET MEER, dit heeft hij nog nooit gedaan tot nu... Ik heb een patch gedownload (vraag me niet welke ) en toen deed hij het wel maar waren mijn instellingen allemaal veranderd, en er was geen tekst (NERGENS)te lezen, ik kon mijn instellingen dus ook niet veranderen... Oh jah... Opnieuw instaleren ben ik niet van plan, tenzij er geen andere optie is, waar ik niet van uit ga! Dus alvast bedankt! Reageren
Flokkert Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Waarom zou je hem niet opnieuw installeren? Dat had ik wel even gedaan. Reageren
flashingst Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Gewoon even opnieuw installeren, je save games hou je gewoon als dat is wat je bedoelt... Reageren
obrak Geplaatst: 29 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 (bewerkt) Waarom zou je hem niet opnieuw installeren? Dat had ik wel even gedaan. Zijn er echt geen andere opties, en gaan mijn gegevens niet verloren? {Zo als de instellingen Bewerkt: 29 oktober 2010 door obrak Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Probeer eens de nieuwste patch te downloaden en installeren. Download hem hier. Reageren
obrak Geplaatst: 29 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Probeer eens de nieuwste patch te downloaden en installeren. Download hem hier. heb ik al gedaan... ik denk dat ik hem gewoon opnieuw instaleer Reageren
Flitskikker Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Is het opgelost dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.