MaxVito Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Hey, Ik heb een nieuwe start sound gemaakt voor de burrito en wil hem testen. Maar hoe heet de Bank_...? Ik vervang de sound met alci's saat gui frontend 1.0. Groetjes, Max Reageren
Beagle Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 Nobody knows. Zelf uitproberen. Reageren
MaxVito Geplaatst: 29 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 (bewerkt) ik probeer dat bestand te vinden maar dat lukt niet, daarom vroeg ik of iemand hier die bestands naam wist volgens mij wil je niet helpen. Bewerkt: 30 oktober 2010 door MaxVito Reageren
Beagle Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 Als ik niet zou willen helpen, zou ik het ook niet doen . Het is alleen zo, dat niemand voor jou al die geluidjes gaat checken. Er is trouwens wel een gids van pdescobar op internet die heel veel geluiden heeft beluisterd en bij geschreven waar ze van zijn. Ik zou die eens opzoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.