Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de cd San Andreas gekocht had dat spel al 2 keer uitgespeeld maar ik wist niet dat er mods voor waren dus ik had ze gedownloaded en dat ging goed had ze eerst op een gedownloaded spel op gezet daar na deed ie het maar een tijdje na een week niet meer had alles dus geprobeerd en toe kocht ik maar de cd en daar die mods op nieuw in het spel gezet het ging goed tijdens het opstarten en toen begon ik aan new game hij laade maar tot de helft en liep vast en toen had ik hem gedinstaleert en toen weer op nieuw geinstaleert had nog steeds het zelfde probleem.(Had ook zonder mods geprobeerd toen dee ie het wel goed zonder die mod de game heeft versie 2.0 en de mod 1.0 die upgrade daar van doet het niet)

Wat moet ik doen?

Geplaatst:

VWO-er heeft je gevraagd om leestekens te gebruiken. Gebruik die tip dan ook. Dit leest ook veel prettiger!

Dat doe ik toch,zo genaamd niemand begrijp dit!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????

Geplaatst:

Lol! Doe eens normaal. Als je geholpen wil worden, moet je gewoon normale Nederlandse zinnen formuleren. Niemand gaat dit lezen.

trouwens ik doe normaal iedereen leest dit hoor het maakt tegen woordig niet meer uit hoe je typ of schrijft jullie maken er probleem van niet ik.

Geplaatst:

Dat denk je :7. Niemand op dit forum die die tekst gaat lezen als er geen leestekens in staan. En bovendien, jij wil geholpen worden. Van mij hoef je niet netjes te schrijven hoor, maar dan word je ook niet geholpen.

Geplaatst:

VWO-er heeft je gevraagd om leestekens te gebruiken. Gebruik die tip dan ook. Dit leest ook veel prettiger!

nee ik niet begrijp wat jij bedoelt je zegt dat je een spel hebt en daar mods in hebt gezet en toen deed hij het niet meer en nou heb je nog een keer geinstalleert en toen deed ie het wel en toen heb je weer mods gedownload en toen deed hij het niet meer denk dat je maar eens je spel moet gaan patchen want anders kan je inderdaad een vastloper krijgen en dat is natuurlijk niet leuk denk ik maar zo een beetje

Geplaatst:

Ik weet wat er aan de hand is, Vaak is het zo als je W7 hebt zoals ik moet je gewoon wachten tot de volgende dag, dit klinkt raar maar dit had k de vorige keer gedaan en VOLA, klaar is die

Geplaatst:

nee ik niet begrijp wat jij bedoelt je zegt dat je een spel hebt en daar mods in hebt gezet en toen deed hij het niet meer en nou heb je nog een keer geinstalleert en toen deed ie het wel en toen heb je weer mods gedownload en toen deed hij het niet meer denk dat je maar eens je spel moet gaan patchen want anders kan je inderdaad een vastloper krijgen en dat is natuurlijk niet leuk denk ik maar zo een beetje

Kijk het rare is,Mijn gta san andreas is 2.0 als het goed is kan je niet veder patchen.Ik heb ook geen W7 ik heb XP,W7 werk niet goed vind ik,

Maar ik zou het gewoon kunnen spelen wandt als ik een gedonwloaded spel spel daarvan dan doet ie het wel maar na een tijdje geeft ie aan dat ie nageken is daar XP en licinsie controle,Dus ik weet echt niet wat er aan de hand is.

Meschien dat jullie uit dit berichtje meer snappen,Oh ja en ik heb Sami 1.1 die kan ik niet updateten waarom geen flauw idee geeft na de derde controle error 206 aan meer weet ik niet.

Geplaatst:

Oke maar dit is de Orginele ik weet dat ik ken upgraden,Maar dat van downgraden ken ik niet hoe moet je dat doen als ik vragen mag?

Geplaatst:

Je moet gewoon de downgrader downloaden (kan je vinden op Google: "San andreas downgrader") en die uitvoeren.

is beter als hij een gta_sa.exe download, dan kan hij ook cleo mods installeren.

Anders staat hij zo weer hier als hij cleo mods gaat installere.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...