antwan Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 hey wil iemand voor mij de supply lines missie uitspelen???? alleen moet je wel eff zeggen waar ik de save game moet halen op me pc.. alvast bedankt!!! groetjes antwan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Zoekfunctie? Leg het even uit: C:\documents and settings\[jou account]\mijn documenten\en daar staat gta san andreas user files. Je save-game mag je wel hier niet plaatsen, dit moet hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
antwan Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Zoekfunctie?Leg het even uit: C:\documents and settings\[jou account]\mijn documenten\en daar staat gta san andreas user files. Je save-game mag je wel hier niet plaatsen, dit moet hier. welk bestandje moet ik dan hebben uit die map gta sab andreas userfiles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Een Save-Game bestand heet bijv. zo: GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.