Golf_MK1 Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 (bewerkt) Hallo, heb net mijn roadtrain vervangen door een 'Daf XF 105'. Dit ging allemaal goed, hij ziet er ook goed uit ingame. Maar als ik een trailer aankoppel (geen mod), gaat hij bijna niet meer vooruit en kan ik geen enkele berg oprijden. Dat is dus niet zo leuk. Dit is de link: klik Er zat alleen een .txd en .dff bestand bij en geen readme. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? Eventueel door iets aan te passen in de handling ofzo? Ik heb ook al op google gezocht, zonder resultaat. Alvast bedankt! vwbjorn Bewerkt: 30 oktober 2010 door vwbjorn Reageren
Woody268 Geplaatst: 30 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 (bewerkt) Probeer anders eens de handeling van de roadtrain te veranderen. Dat doe je door naar je gta sa directory te gaan, de map data openen, zoek het bestand handeling.cfg, klik er met je rechter muisknop op, openen met kladblok, de handeling line zoeken van het voertuig, de waarden (getallen) verhogen van de snelheid (N) van het voertuig, eventueel ook de Acceleratie in m/s (o) verhogen dat je wagen sneller optrekt, en uiteraard dan opslaan! Dan zal het wel lukken om een berg of te geraken. als het dan nog niet lukt weet ik het ook niet meer. Mvg, woody Bewerkt: 30 oktober 2010 door woody268 Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 30 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2010 (bewerkt) Probeer anders eens de handeling van de roadtrain te veranderen. Dat doe je door naar je gta sa directory te gaan, de map data openen, zoek het bestand handeling.cfg, klik er met je rechter muisknop op, openen met kladblok, de handeling line zoeken van het voertuig, de waarden (getallen) verhogen van de snelheid (N) van het voertuig, eventueel ook de Acceleratie in m/s (o) verhogen dat je wagen sneller optrekt, en uiteraard dan opslaan! Dan zal het wel lukken om een berg of te geraken. als het dan nog niet lukt weet ik het ook niet meer. Mvg, woody Dit heb ik net aangepast, moet het alleen nog uitproberen. Alvast bedankt! vwbjorn EDIT: Ik heb het nu ingame getest, maar het had geen effect. Dus heb ik de handling van een andere mod op de roadtrain genomen en nu is het ineens in orde. Toch bedankt voor de hulp! Edit: hier mag een slotje op. Bewerkt: 3 november 2010 door vwbjorn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.